Caratrammer 800 kr
Stoler stoler koster 1000 kr stykket
Kontakt meg eller Danial 99294148/98014263

Er disse originale med fester?Caravelle nord wrote:Ja før nye Caratramme koste kr.490.- hos Martin..

Martin sine er fine, de! Men jeg vil ha originale da de har små fester i plasten som skal rundt lykta..ducce999s wrote:Forskjell på original og kopi, mener da jeg. Men det er meg. Martins er kopie med det som må til og disse er original med VW stempel.
Fritt valg gutter
Sent from my LT18i using Tapatalk 2

Godt at det finnes noe som heter Tec7erjo wrote:Martin sine er fine, de! Men jeg vil ha originale da de har små fester i plasten som skal rundt lykta..ducce999s wrote:Forskjell på original og kopi, mener da jeg. Men det er meg. Martins er kopie med det som må til og disse er original med VW stempel.
Fritt valg gutter
Sent from my LT18i using Tapatalk 2
Kan ta felgene jeg, så får han 5000,- for settet!kjetil1985 wrote:Byr 3700,- for dekk. Koster 1090,- pr dekk fra dekkonline helt nye. Budet varer over helgen, da har jeg planer om å bestille nye hvis budet ikke godtas
Kjetil

skaffer de originale?Martin Sandvik wrote:De orginale er Hella
Dekk bud: dvs gummi å felg siden de sitter på å min kundar original 14".hafse wrote:Kan ta felgene jeg, så får han 5000,- for settet!kjetil1985 wrote:Byr 3700,- for dekk. Koster 1090,- pr dekk fra dekkonline helt nye. Budet varer over helgen, da har jeg planer om å bestille nye hvis budet ikke godtas
Kjetil
Ok, trodde du kun skulle ha dekkene!kjetil1985 wrote:Dekk bud: dvs gummi å felg siden de sitter på å min kundar original 14".hafse wrote:Kan ta felgene jeg, så får han 5000,- for settet!kjetil1985 wrote:Byr 3700,- for dekk. Koster 1090,- pr dekk fra dekkonline helt nye. Budet varer over helgen, da har jeg planer om å bestille nye hvis budet ikke godtas
Kjetil
Snakket med eier om dette så får man se til i morgen ondet blir kjøp