Det er ett passasjer sete ja. Men det er også fullt mulig å bruke førerstolene som passasjer stol så vidt jeg vet. Må bare få flytta over besøtespenna.(beltespenna, pokkers autocorrect på iPhone):P
Last edited by T499 on 29 Nov 2012, 11:00, edited 1 time in total.
T499 wrote:Det er ett passasjer sete ja. Men det er også fullt mulig å bruke førerstolene som passasjer stol så vidt jeg vet. Må bare få flytta over besøtespenna.
Sikker på det?
Jeg kjøpte og returnerte et førersete som var bygd om til passasjerstol.
Det sitter en festeskrue (for ryggen tror jeg det var) ca. midt i der beltefestet skal være og det er derfor ikke mulig flytte det uten å bygge om større deler av stolen. Alternativt kappe braketten som en selger på Raufoss hadde gjort - og akkurat det er ikke akkurat det smarteste man gjør....
Du vil også få høydejusteringa på samme side som brekket og det er jo ikke akkurat hendig.
Jeg har aldri bygd om ett slikt sete selv Har bare hørt at det skal være mulig. Hvorvidt det lar seg gjøre på en fornuftig måte kan jeg ikke svare på Kanskje noen andre her inne har vært borti det?
Needforspace wrote:Høydejusteringa inn mot midten hadde ikke vert meg imot for den har en lei tendens til å bli justert ned litt for hver gang man går ut av bilen.