Bilder sier som sagt mange ganger før mer enn ord!!
Til dere med Westfalia. Hvordan plassere/sikre barnevogner??
Til dere med Westfalia. Hvordan plassere/sikre barnevogner??
Dere som kjører Westfalia, hvordan plasserer dere barnevogn i bilen?? Om skapene tas bort, kan da seterad skyves så langt frem at det blir bedre plass baki?? (om en da tar bort plata)
Glenn Andersen
- 2002 T4 California Coach
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Re: Til dere med Westfalia. Hvordan plassere/sikre barnevogn
Dersom jeg skal ha med barnevogna i CC'n, så har jeg pleid å sette den på tvers rakt inn i skyvedørsåpningen.
Jentungen har da sittet bakovervent i baksetet, og vogna står sånn høvelig i klem mellom barneseteryggen som vender framover, og forseteryggen. For syns skyld har jeg brukt stridssekkstropp for å late som om ikke vogna står godt nok mellom seter og inventar. Simovogn som nå vel er kombivogn etter Transformers-metoden.
I Multivanen klappa jeg vogna sammen og stroppa den fast til forseteunderstellet. Barnesetet sto da noe lengre bak enn i CC'n.
Kjør på!
Jentungen har da sittet bakovervent i baksetet, og vogna står sånn høvelig i klem mellom barneseteryggen som vender framover, og forseteryggen. For syns skyld har jeg brukt stridssekkstropp for å late som om ikke vogna står godt nok mellom seter og inventar. Simovogn som nå vel er kombivogn etter Transformers-metoden.
I Multivanen klappa jeg vogna sammen og stroppa den fast til forseteunderstellet. Barnesetet sto da noe lengre bak enn i CC'n.
Kjør på!
Er treseteren fast eller skyvbar?(frem)
Glenn Andersen
-
Vissvass
- -

- Car: 2003 T4 Multivan 2.5 TDI 102
- Phone: Call 911-48-777
Den er skyvbar frem men ikke egnet til å sitte i når man løsner låsen på bakseteryggen og enten legger ryggen ned eller skyver hele sete fremover. Bilbeltene sitter bl.a igjen bak.
John Magne Aasen
VWbus Drammen
Multivanmafiaen
03 T4 Multivan 2.5 TDI
04 Audi A4 1.8T Cab
http://vwt4multivan.blogspot.com/
92 T4 Transporter 2.0 Kombi (solgt)
94 T4 Caravelle GL 2.4 Kombi lang (solgt)
VWbus Drammen
Multivanmafiaen
03 T4 Multivan 2.5 TDI
04 Audi A4 1.8T Cab
http://vwt4multivan.blogspot.com/
92 T4 Transporter 2.0 Kombi (solgt)
94 T4 Caravelle GL 2.4 Kombi lang (solgt)
"Ikke egnet" er jo en mild måte å beskrive det påVissvass wrote:Den er skyvbar frem men ikke egnet til å sitte i når man løsner låsen på bakseteryggen og enten legger ryggen ned eller skyver hele sete fremover. Bilbeltene sitter bl.a igjen bak.
Setet er skyvbart, men man kan kun bruke det til å sitte i når det står helt bak.
Jeg har hatt barnevognen på tvers baki, oppå den plata. Madrassen er tatt ut og erstattet med en gummimatte fra Biltema.
-VW T4 Multivan 2003, Westfalia
dobbeltposting
-VW T4 Multivan 2003, Westfalia