Som 18 åring var det viktig å få en litt tøff bil, og på grunn av full satsning på motorsport var det også nødvendig med stor plass til sykler osv. Det har blitt gjort en hel rekke ting med bilen, så skal prøve å få ut det meste
Ting som kan nevnes er:
- Hekkspoiler
- Hellakering (innvendig og utvendig)
- Cobra EVO2 Trykkjusterbart senkesett
- Alu innredning bak
- Angeleyes Hovedlykter
- Noe strobelys (for utstillinger etc)
- Ledbelysning bak
- Blå led belysning innvendig
- stoffmatter
- 2-din spiller, og stor sterio, deriblant 10" sub
- Grøftelys med orginal bryter m. ledningsnett
- Sveiset leppa i panseret
- Sveiset emblem bak
- Sveiset igjen dørhåndtak bak (åpnes med knapp inne i bilen)
- 20" Zito felger m. 255/35-20 dekk
- Øyelokk
- Diverse Carbonfolie innvendig
- Innredning for motorsport bak
- Støtfanger beskyttelse
- MOMO alu-pedaler
- emblemfri grill (lakkert)
- Alpine Blutooth Handsfree
- Alpine Ryggekamera
- Sorte LED sideblinklys
Foliering med sponsorer og soting av bakrute regner jeg med kommer til uka, og HTS Setetrekk kommer på i løpet av sommeren
Slenger ut noen bilder ifra hvordan den så ut når jeg kjøpte den, og hvordan den ser ut nå. Har brukt vannvittig med timer, på grunn av at jeg har gjort alt selv, bortsett ifra selve sprøytinga av bilen. Har også fått noe hjelp av en sponser (lakkompaniet) til å få fangerene pene og klar til lakk

Slik så den ut da jeg kjøpte den.

Montering av lys og sterio er i gang.

10" alpine sub. Kan også nevnes at det er montert Alpine R series diskant og Tweeter.

Demonteringen er i gang, Har også fått byttet felger

Her har jeg sveiset igjen emblem og dørhåndtak. Som dere kan se, er også lakering ferdig innvendig i dører etc.

Her er aluinnredning samt ledbelysning straks klar. Har også trykket skillevegg i stoff. Kan også
nevne at bøyler til sykkler (cross, enduro, trial) er montert. samt diverse knagger, sprayholdere, og papirdispenser.
Skal få tatt bilde av dette. Under aluminiumen har jeg også lagt inn lydisolering. Bilen ble mye roligere å kjøre.

Senkesettet har ankommet

Innvendig

Bilen sånn den står nå