for bensinkverulantane kan eg opplysa om att forbruket falt trygt og godt tilbake på 1.7liter på mila under tilogfrå jobben med kaldstart ned mot 20minus, MEN målte den til ca 1.1liter på mila under langkjøyring inkl litt bykjøyring, men då var da bortimot +grader(bergen) so trur ikkje den er so alvorlig tyst den motoren her:)
bilen har ellers prestert godt som bruksbil, men clutch masteren lekker som ein sil og trur/veit att da er veldig medskylding i probleme med giringen. ny master er bestilt.
har ikkje fått gjort so inni h mykje på bilen då eit anna doka prosjekt har haldt meg i arbeid i da sista:
men her er min komt inn i varmen ein tur
puss puss so får du ein....smekk på pongen?? eee ja da er litt groms på sidene bak! mykje rart oppunder trelistene og.
behandla med ein superluriumrustcoctail som nesten hadde samme farge. kjem nok til å ta denne sveisinga ein gong da er varmt i veret og ledig tid er å oppdriva.
nokon har ivertfall møtt veggen,,i døra! og so dei flotte deføkte høgtalarane som er hengt opp bak, som ikkje virkar! dei er forøvrig pelma ut no!
motorvask, ka e da?????
14" vs 16"
laga til ny plata over motoren då den gamle hadde takka for seg og begynte å sleppa inn nedbør
ellers har eg handla inn ny lyddempar frå biltema iform av 2,5toms rak røyr

og so har eg fått på han 3stk takbøylar som snart skal byggast om til takgrind, og so er jo rundlyktgrill bestilt frå nordland:)