zeemax wrote: Mulig jeg blir kastet ut av forumet pga min kommentar.
Da kan de kaste ut meg og:-)
Jeg har også dårlig erfaring med Øyvind, etter et bilbytte selv, og en kompis har byttet bil 2 ganger med han.
Spesielt på deler vi er blitt lovte at skal følge med, så er det ukesvis med masing før vi får noe.
En T4 kjøpt på vinterstid på sommerdekk, fikk med vinterdekk til T3, som ikke passet. Endte med å måtte kjøpe selv, men fikk aldri noe igen for det...
Som tilleggsinfo:
T3 syncro brant opp samme dag som overtakelse, uflaks!
MB300D hadde mye rust, selv om det ble lovet en rustfri bil. Etter en drøy måned ble det konstatert sprekk ved ei dyse i toppen, dette var lappet med noe som så ut som kjemisk metall.
T4 ble det lovet at det skulle følge med passaskjerdør og venstre skyvedør. (De trengtes pga rust) vinterdekk og puter til campinginnredninga.
Putene og dørene fikk vi etter noen ukers masing, passaskjerdøra passet ikke, vinterdekka passet ikke.
I tilegg har det vert masse småfeil på samtlige biler, dårlig justert, ikke stramma bolter, feil deler montert osv...
Jeg har foresten sett dehleren for noen måneder siden, tror ikke jeg hadde betalt over 15k i den standen...