Der Postmeister wrote:det er ikke sikkert den reima er så dyr på VW. Og iallefall ikke hvis det du bestiller viser seg å være feil. Gang på gang på gang i mange tilfeller. Det er mange fler enn en her inne som skulle spare den berømte 50-lappen ved å svi av en hundrings på nettshoppping.
Tror nok du er inne på noe der. Har brent meg på å kjøpe billig jeg å til Subaru`n, men en slik oversikt hadde vært grei uansett tror jeg, spesielt når det haster som f... når du står langs veien og reima har tatt kvelden.
Akkurat det skjedde meg med T3 112hk for mange år siden dagen etter jeg hadde kjøpt den. Hadde vært mye enklere da å sporet opp ny reim om en visste lengden.
Om en vet hvilken lengde man skal ha så er det større kjangs for å få tak i, hos f.eks en bensinstasjon som har slikt ( i Norge får du vel bare pølser? ), bildelerekvisita butikk e.l.
Nå fant jeg noe på nettet etter et nytt søk som kan stemme til min bil, og det er 10X960mm på den lange og 10X650mm på den korte som går til servopumpa.
Stikker innom den lokale "Teilefritz`n" imorgen som ligger på veien dit jeg skal. Kan jo hende han har ei liste å se i også
mvh
Arild