Knirking i dørpankninger på skyvedører multivan
Knirking i dørpankninger på skyvedører multivan
Knirking i gummipakningen på begge skyvedører på multivan min, har vasket og smurt dem med silikon men blir aldring helt bra... Noen som har samme problem?? Råd for hva som hjelper??
-
Tom Bringsvor
- -

- Car: T5, 2007, TDI, Lang
Re: Knirking i dørpankninger på skyvedører multivan
Det er ikke gummipakningene, men det skader ikke å smøre dem.
Jeg mener det er de to kone "piggene" på hver dør (i fremkant, oppe og nede) som går inn i hver sitt hull i karosseriet, disse "hullene" er bevegelige med innvendige fjærer, her hadde jeg smørt anleggsflater.
Jeg mener det er de to kone "piggene" på hver dør (i fremkant, oppe og nede) som går inn i hver sitt hull i karosseriet, disse "hullene" er bevegelige med innvendige fjærer, her hadde jeg smørt anleggsflater.
VW Transporter, T5,TDI, 4MO, 2007,
Dette kan bekreftes. Smør med hvitt fett eller liknende i hylsene og mekanismen som gjør dem bevegelige. Da blir det tyst.Tom Bringsvor wrote:Det er ikke gummipakningene, men det skader ikke å smøre dem.
Mvh Pickupman
-
Odne Laukeland
- -

- Car: T5 4 Motion
- Phone: 90867026
Takk for tips:). Held på å bli gal av gnissinga i "Multitransporteren" vår. Trudde det var dørkledninga eg hadde montert, men no fins det altså håp:).
Odne Laukeland