Hei..Her er historien om oppstandelsen til en nesten glemt og døds dømt hotellbuss.
Jeg hadde en jobb for liatoppen fjellstue i januar 2011.Når jeg kjørte dit,fikk jeg se stakkaren stå der ene og forlatt på en stor parkeringsplass.Da måtte jeg bare bort for å kikke hva dette var for noe. Det jeg fikk se ,var til synelatende ganske nedslående.Frontrute ramma var knekt ned,etter noe jeg seinere fikk vite var forårsaket av ett takras.

Men fikk det for meg,at denne burde kunne reddes.Etter en samtale med eieren,fikk jeg vite att denne hadde han tiltenkt høggern.Men hvis jeg trengte delebil,kunne je godt få overta den.

.Etter litt drøfting med Rune,blei vi enige om at denne måtte vi redde.Den er jo faktisk litt spesiell med denne to farge kombinasjonen tross alt.Vel,vi lar bildene tale for seg,hvilke jobb dette blei.Stor takk til Rune,Terje og Knut Harry for innsats for at denne skulle bli mulig å få ferdig til årets Hannover tur.

.Har selv og mye timer på denne.Men det hadde ikke vært mulig å gjennomføre alt dette på så kort tid.Vi begynte tross alt på den siste uka i januar

15.Februar 2011 blei vi enige om å prøve å taue den hjem.Men først måtte vi tømme kokpiten for SNØ ,is og ei knust frontrute.

,dernest tine opp tennings låsen.Det blei en heller kald fornøyelse å sitte der bak Runes crafter,der i snø føyka i 15 blå ja