Trenger litt info
Trenger litt info
Hei dere, jeg kar akkurat kjøpt min første VW transporter og i den forbindelse lurer jeg på litt div
Bilen en 2010 2,0tid 140hk 4motion (får den til tirsdag)
Bilen har bla webasto parkeringsvarmer med betjeningspanel i taket, hvor stor er denne varmeren? og kan man få fjernkontroll til denne?
Den har en enkel cd/radio fra Pioneer som jeg antar at var orginalt fra VW?? hvis fra denne er det trukket skjult handsfree microphone frem til fører siden, kan dette også være orginalt?
Vurderer sterkt en RNS510 men vet ikke hvor mye jobb dette blir iforhold til hva den mangler (gps antenne osv)
Er det noe annet spesielt man bør passe på som oljeskift oftere enn anbefalt, haldex osv
Tar imot alle råd og tips med stor takk
Bilen har bla webasto parkeringsvarmer med betjeningspanel i taket, hvor stor er denne varmeren? og kan man få fjernkontroll til denne?
Den har en enkel cd/radio fra Pioneer som jeg antar at var orginalt fra VW?? hvis fra denne er det trukket skjult handsfree microphone frem til fører siden, kan dette også være orginalt?
Vurderer sterkt en RNS510 men vet ikke hvor mye jobb dette blir iforhold til hva den mangler (gps antenne osv)
Er det noe annet spesielt man bør passe på som oljeskift oftere enn anbefalt, haldex osv
-
Jørre
- -

- Car: T4 Transporter Syncro,
- Phone: nittisøttentolvti
Re: Trenger litt info
Hei og grattis med ny bil 
Nytt medlem ønsker info folkens!
Nytt medlem ønsker info folkens!
T5 4 Motion 07
T4 Transporter Syncro 03, lang utg
T4 Transporter Syncro 03, kort utg selges, reg som personbil.
T4 2001 med T5 Multivan Highline-seter, solgt, se link
http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=10504
Jørn
T4 Transporter Syncro 03, lang utg
T4 Transporter Syncro 03, kort utg selges, reg som personbil.
T4 2001 med T5 Multivan Highline-seter, solgt, se link
http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=10504
Jørn
ja det går og ettermontere fjernkont til parkvarmer...pioneer er ettermont (ikke org utstyr) rns 510 er litt jobb og montere..ynos wrote:Hei dere, jeg kar akkurat kjøpt min første VW transporter og i den forbindelse lurer jeg på litt div
vurder heller en større pioneer med navi og handsfri.. bedre lyd og handsfri ...servise oftere enn servise indikatoren sier er heller ikke feil...
Takk for svar og takk for velkomsten...
Ble Transporter etter mange år i Hiace, og det er virkelig en ny verden
Veldig fornøyd med bilen og ikke minst kjøre komforten som er nydelig
Pioneer spilleren i bilen fungerer egentlig veldig bra nå når jeg har fått brukt den litt, den har innebygd bluetooth med kablet mikrofon frem til dørstolpen... opplever til tider meget dårlig radio signaler, hvor sitter antennen? i frontruten? eller i speilet?
Bilen min har så kalt komfortvegg, dette ødelegger for noe av det jeg skal ha i innredningen i taket bak... passer den vanlige veggen overens med fester osv slik at det bare er og skru ut, skru inn?
Takk for alle svar og gleder meg til og bli bedre kjent med dere
Kommer bilder etterhvert som bilen har fått på litt skikkelige hjul osv
Pioneer spilleren i bilen fungerer egentlig veldig bra nå når jeg har fått brukt den litt, den har innebygd bluetooth med kablet mikrofon frem til dørstolpen... opplever til tider meget dårlig radio signaler, hvor sitter antennen? i frontruten? eller i speilet?
Bilen min har så kalt komfortvegg, dette ødelegger for noe av det jeg skal ha i innredningen i taket bak... passer den vanlige veggen overens med fester osv slik at det bare er og skru ut, skru inn?
vanelig skillevegg går rett inn ja...bytter gjerne med deg..ynos wrote:Takk for svar og takk for velkomsten...
og anntene sitter i speil, men kontroller først anntenne forsterker, skal sitte bak radio
Skal se hvor mye stress det er og få den ut først, har full innredning i bilen bak... så mye av dette må demonteres
Skal få sjekket denne radio forsterkeren
Noen som har ide på kostnad ved og få bygget ut webasto med fjernkontroll? har dette panelet i taket nå og det fungerer sikkert greit nok men hadde vært behagelig med fjernkontroll
Felger
Bilen må ha felger men siden det er en arbeidsbil orker jeg ikke svære felger med lite dekk
må være behagelig og kjøre...
18" bør vell både se greit nok ut og fortsatt være behagelig
Har 16" nå og det ser kjipt ut, tar gjerne tips om steder med felgpakker til hyggelig pris
Noen som har ide på kostnad ved og få bygget ut webasto med fjernkontroll? har dette panelet i taket nå og det fungerer sikkert greit nok men hadde vært behagelig med fjernkontroll
Felger
Bilen må ha felger men siden det er en arbeidsbil orker jeg ikke svære felger med lite dekk
Har 16" nå og det ser kjipt ut, tar gjerne tips om steder med felgpakker til hyggelig pris
-
Martin Sandvik
- -

- Car: 2010 Multivan T5
- Phone: 40204030
Skaffer felegr og dekk med godkjente laste kapasitet samt lovlig felger til T5
www.koolart.no
www.koolart.no
Bruk mail martin@vwbus.no Jeg svarer ikke PM
https://www.facebook.com/koolart.no
http://www.koolart.no http://www.finn.no/butikk/vwbus/
https://www.facebook.com/koolart.no
http://www.koolart.no http://www.finn.no/butikk/vwbus/
webasto fjkont ferdig montert pris får du nok på møller.. dette går jo og montere selv.. anbefaler org webasto kit da dette er lettere og montere... eller så er det jo en del som kjøper fra utlandet og sparer peng på delene og får desto mere krøll med monteringen...ynos wrote:Skal se hvor mye stress det er og få den ut først, har full innredning i bilen bak... så mye av dette må demonteres
Felger
Bilen må ha felger men siden det er en arbeidsbil orker jeg ikke svære felger med lite dekkmå være behagelig og kjøre...
skriv gjerne i profilen din hvilken del av landet du holder til i...og felger må du nok ha ja
Har du disse eller lignende Martin?
http://www.koolart.no/products/ocean-to ... waudiskoda
Får ta en tur på Møller imorgen, tviler på at jeg gidder og montere noe sånt selv
Holder til i Vestfold, Tønsberg
http://www.koolart.no/products/ocean-to ... waudiskoda
Får ta en tur på Møller imorgen, tviler på at jeg gidder og montere noe sånt selv
Holder til i Vestfold, Tønsberg
-
Needforspace
- -

- Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
- Phone: 41tonull5391
Jeg har display i bilen og T91 fjernkontroll, har aldri brukt displayet utenom at jeg gjerne slår av webastoen når jeg stopper og ikke ønsker 10min etterløp. 
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
-
Neergård
- -

- Car: VW Caravelle 2000 comfortline 2.5tdi
- Phone: 917 97 848
Det går også an å montere Defa sitt WarmUp Link, hvor du kan betjene via telefon.
Litt greiere å flytte med seg til neste bil, og man har mulighet for å utvide til elektrisk motor/kupevarmer om man skulle ønske det etterhvert.
Kun en ulempe jeg kommer på, når warmup link aktiveres, er den aktivert for 60 minutt.
Litt greiere å flytte med seg til neste bil, og man har mulighet for å utvide til elektrisk motor/kupevarmer om man skulle ønske det etterhvert.
Kun en ulempe jeg kommer på, når warmup link aktiveres, er den aktivert for 60 minutt.
Frode Neergård
2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)