Buss Marius wrote:Har du malt taket svart???? Gratulere, du må være den første på verdensbasis som har sort hevetak tak, der ikke bilen også er sort. (for guds skyld ikke mal også bilen sort)
Skal du ha noe mer hester i motoren så bør du nok holde deg til forgassere, ev bytte ut potta med et effektanlegg. Skal du ha enda mer power så kan du bygge om motoren til F.eks 2,4liter Insprøytning ville jeg holdt meg veldig langt unna.
Se om du kan få tak i delekatalogen fra Unneberg bil/VW heritage for Bay, der er det mye morsomt du kan kjøpe til type4 motoren.
jepp har malt taket sort!!!! så kan alle andre kjøre med kvitt. eller?
ang motor. så hater eg gammle gassere. og forguder insprøytning. så valge her blir vedlig enkelt.
de vil blir 2.0 liter fortsatt med. modda innsug til insp dyser. hjemme mek i alle kanter . styring blir megasquirt. beholder tenninga som den er og tar trigger fra en modifisert wbx fordeler. og atpå til så blir de en liten turbo. på maks 0.5 bar. bare for å hjelpe på litt .
satser på ca 100-120hk. dette blir et chepo bygge som vil fungere greit nok midlertidig.
bremset bilen i benk nå med org gassere. og effekt anlegg. da har den 67 hk i motor. dette er en 2.0 cu motor.
skal bremset etter på. har tilgang på rullende landevei på jobb
har hatt et par bobler med insp motor. som er styrt med megasquirt og de fungerer heilt opp.

så da vil nok en type 4 og gjøre det:)