I sommer har det omtrent ikke skjedd noe med "Slugga no.5"
Hu har bare kost seg på veien i fint vær og ellers stått parkert hjemme i gården.
Men noe nytt har hu fått
Hu har fått en ny Boss bilstereo med 3,6" skjerm, DVD/MP3/CD/radio [ikke DAB

], SD-kortleser, USB og bluetooth! - Handsfree, - muligheter til å koble på ryggekamera etc. etc.
Sitat:
Dette er en toppmodell fra kvalitetsleverandøren Boss Audio med alt av moderne funksjoner som du kunne ønske av din bilstereo. Enten du vil se film eller høre på musikk er denne en sikker vinner!
Spilleren har en 3,6" LCD-skjerm, nedfellbart og avtakbart deksel, inngang for ryggekamera, imponerende 4 x 80 W og gjenkjennelse av forrige besøkte sted. Fjernkontroll og avanserte justeringsmuligheter forsterker opplevelsen ytterligere!
Denne har alt du kan komme til å trenge av en bilstereo!
Spesifikasjoner:
AM/FM-radio
3,6" LCD-skjerm
Bluetooth
USB-inngang
AUX-inngang
SD-inngang bak panel
30 forhåndsinnstilte stasjoner
Autosøk
Avtakbart/nedfellbart deksel
Justerbar radioregioner: USA, Europa, Asia, Kina, Japan, Russland
DVD-spiller
Avansert justeringskontroll for bass, diskant, balanse, fader
Subwoofer-utgang
To Video RCA-utganger
Fire Audio RCA-utganger
Stereo/Mono
Lydstyrke: lav, middel, høy
Fire kanaler på 80 W
Størrelse: 59 x 175 x 187
Leveres med engelsk bruksanvisning
Veldig bra lyd fra denne, selv om jeg har bare høytalere i dørene forran, men jeg har et par bra høytalere liggende, og de blir nok montert bak i bilen et sted. Må bare finne ut hvor de skal sitte sånn med tanke på plass og lyd.
Kanskje montere dem i kassa under R&R senga, men da mister jeg litt plass i kassa. Vel, den tid den sorg
Kjøpte denne på Netthandelen for en billig penge.
http://www.netthandelen.no/auction/Elek ... ss/7423691
.
Kjekt med fjerrnkontroll for da kan jeg sitte bak i bilen og styre diverse
Og så har hu fått montert et bord. Jeg var så heldig at en hyggelig kar hadde en bordplate m/svingben og feste liggende som jeg fikk.
Svingbenet fikk jeg ikke brukt, så jeg tok et bordben fra et kontor skrivebord og modifiserte det litt og viola så blei det jammen til et praktisk bord bak i bilen
Bordet er raskt å montere og demontere så dette blei bra
Jeg har et par ben til liggende, men mangler ett feste så det må jeg få tak i, eller et komplett ben. Da blir det nok et bord til mot framsetene også etterhvert.