I mitt eie har den fått nye Nokian piggfrie vinterdekk som sitter på originale alu-felger (såkalte Coach felger). Dekkene er fortsatt som nye, og vil vare flere sesonger til.
Ellers er det relativt nylig skiftet olje og filter, samt nye drivreimer, plugger, fordelerlokk og rotor. Nytt batteri ble kjøpt forrige uke. Jeg har også kjøpt nye gassdempere til bakluka, brukt sykkestativ, og ny dashbordhylle fra Just Kampers, samt at jeg har liggende 50% åpningsbare sideruter til begge sider som ikke er montert.
I dag sitter det 7x17 ET40 Fuchs replica felger på bilen med Nankang 245/55x17 dekk som jeg kjøpte i fjor. Disse er montert med 30mm H&R spacere bak, og 15mm H&R spacere foran. Dette oppsettet koster noen kroner, og jeg vil helst selge bilen med hjul og spacere. Ellers har jeg sikkert noen originalhjul liggende hvis det er mer interessant. I tillegg er den senket med lilla H&R fjærer. Tror det er 45mm.
Når det gjelder pris, er jeg jeg som de fleste andre opptatt av å ikke tape for mye penger, så basert på hva jeg selv ga for bilen, og hva jeg har kostet på den, så ser jeg for meg en prisantydning på ca. kr. 40 000,-
Jeg er uansett åpen for bud, bare det ikke er helt idiotiske skambud.
Når jeg overtok bilen hadde den gått 51000 kilometer. Nå har den gått ca. 58000 kilometer. Den er ikke strøken, men fremstår allikevel som en pen bil. Frist for neste EU kontroll er 31.10.2014.
Det er kanskje verdt å nevne at bilen originalt er utstyrt med sentrallås, elektriske vinduer og elektriske speil. Turteller har den også, men den er nok ettermontert.
Legger ut et par bilder her nå, i tilfelle noen her inne på entusiastforumet skulle være interessert. I løpet av neste uke legger jeg den ut på finndotno.