Noen dårlige bilder:

Syns det var litt lite for alt. Har en til som er interessert så kommer til å høre med han om han vil gi mere.Koop wrote:3000kr for turbostashet?
Dørtrekk skal eg bruke selv, resten er til salgs. Høgre skjerm har en bulk foran fordør, men er en grei sak å rette. Fanger har også en sprekk under tåkelyset. Kan prøve å få tatt noe bilder av de, men usikker på når eg kommer meg inn der bilen står. Rekker det muligens ikke før ferien til helgen, men skal ta det så snart som mulig. Trenger du ikke øvre grill og panser?Der Postmeister wrote:Dørtrekk og evt dørhåndtak utvendig, begge forskjermer og tverr delen foran med nedre,grill pluss fangere?

Jeg trenger bare manifolder, turbo,oljeslanger+peilepinne. Alle luftslanger, luftfilterboks og intercooler kan du selge til noen som skal oppgradere 88hk'ern sin.PGH wrote:Syns det var litt lite for alt. Har en til som er interessert så kommer til å høre med han om han vil gi mere.Koop wrote:3000kr for turbostashet?
Sier vi 3500,- så har vi en dealKoop wrote:Jeg trenger bare manifolder, turbo,oljeslanger+peilepinne. Alle luftslanger, luftfilterboks og intercooler kan du selge til noen som skal oppgradere 88hk'ern sin.PGH wrote:Syns det var litt lite for alt. Har en til som er interessert så kommer til å høre med han om han vil gi mere.Koop wrote:3000kr for turbostashet?
Da kanskje ikke 3000 er så lite?
Ingen AC desverreStian Jevnaker wrote:Har bilen AC?
Servoumpe skal være på, men får ikke demontert før til helgen.Brooklyn wrote:Har du servopumpen??? Skulle hatt en i går.....

Deal.PGH wrote:Sier vi 3500,- så har vi en deal?
Fremfanger har en sprekk under tåkelys hullet. De andre delene er i bra stand.highline 2001 wrote:Hei
hvor mye får fangere framme og bak, samt begge griller?
Den er god. Du har pm.Koop wrote:Deal.PGH wrote:Sier vi 3500,- så har vi en deal?

Det funker fint. 200,- kan du få det forvwdaniel wrote:Skulle du hatt for ett dørhåndtak på passasjerside foran om det ser ut til å funke ?
Er skrudd av bilen nå. Tror noen av klipsene på nederste grillen er knekt. Litt usikker på hvordan disse skal være for var ikke jeg som demonterte.Skjønner ikke helt hvilke braketter du sikter til. Fronten var demontert av forrige eiger så er litt usikker på om eg har fått med alt. Du har ikke et bilde av det du trenger?highline 2001 wrote:Hei
1500 høres grit ut, må bare sjekke lommeboka. Er disse skrudd av bilen, eller selges de på "rot"? Er det muligt å få med "brakkettene " som stager av framfangeren? Du ser de om du kikker inn i innerskjermen.
Virker til å være i god stand denne. Er fast og fin og låser fint. Er det låsekassen du vil ha?t21500 wrote:Dørlåsmekanisme førerdør, er denne i god stand, og pris?
150,- + frakt.PGH wrote:Virker til å være i god stand denne. Er fast og fin og låser fint. Er det låsekassen du vil ha?t21500 wrote:Dørlåsmekanisme førerdør, er denne i god stand, og pris?
Gi meg et bud du.

HeiPGH wrote:Er skrudd av bilen nå. Tror noen av klipsene på nederste grillen er knekt. Litt usikker på hvordan disse skal være for var ikke jeg som demonterte.Skjønner ikke helt hvilke braketter du sikter til. Fronten var demontert av forrige eiger så er litt usikker på om eg har fått med alt. Du har ikke et bilde av det du trenger?highline 2001 wrote:Hei
1500 høres grit ut, må bare sjekke lommeboka. Er disse skrudd av bilen, eller selges de på "rot"? Er det muligt å få med "brakkettene " som stager av framfangeren? Du ser de om du kikker inn i innerskjermen.