highline 2001 wrote:PGH wrote:highline 2001 wrote:Hei
1500 høres grit ut, må bare sjekke lommeboka. Er disse skrudd av bilen, eller selges de på "rot"? Er det muligt å få med "brakkettene " som stager av framfangeren? Du ser de om du kikker inn i innerskjermen.
Er skrudd av bilen nå. Tror noen av klipsene på nederste grillen er knekt. Litt usikker på hvordan disse skal være for var ikke jeg som demonterte.Skjønner ikke helt hvilke braketter du sikter til. Fronten var demontert av forrige eiger så er litt usikker på om eg har fått med alt. Du har ikke et bilde av det du trenger?
Hei
Er i feriemodus, så er litt treg. De "brakkettene" jeg tenker på , er de som fester nedre del av støtfanger, rett foran begge framhjul. en på venstre og en på høyre.De er festet med popnagler i rammevangene. Mine knakk av da jeg skulle ta av fangeren første gang på sikkert 10 år. Men ingen krise med de altså.
Kom hjem fra ferie idag så det går veldig bra. Skal se om disse fortsatt står på bilen så gir eg deg en lyd.
madmikelol wrote:Hva skal du ha for solskjerm på førerside? Hvilken farge er den? Regner med den passer på en 2001 T4 2.5 TDI.
Denne er litt skitten men er hel. Den er hvit/grå eller noe slikt. 50,- så skal eg gidde å pakke og sende denne.
amubus wrote:hva skal du ha for den delen av dasjbordet med brytere, askebeger mm?
Denne har ur for eber så lurte egentlig på om det var mulig å sette dette over i min som ikke har ur, men vet ikke om det er mulig enda. Om ikke kan eg selge dette.
t21500 wrote:PGH wrote:t21500 wrote:Dørlåsmekanisme førerdør, er denne i god stand, og pris?
Virker til å være i god stand denne. Er fast og fin og låser fint. Er det låsekassen du vil ha?
Gi meg et bud du.
150,- + frakt.
Tja. Har lyst å ha bilen "tett" til eg har fått demontert alt interiør vertfall så da tar det fort litt tid. Du trenger den vel fort du?