Ledningsføring på T4.
-
Käfervelle
- -

- Car: T4 Multivan
Ledningsføring på T4.
Noen som vet om en enkel måte å få lagt kabler bakover fra dash og bak i lasterom i en T4? 
Jeg la en strømkabel fra batteriet og bakover, den fikk jeg skjult skikkelig raskt ved å dytte den først bak teppet på hjulbuen. Den fikk jeg inn bak dørlista, videre så fikk jeg skjult den bak kanten til innstegspanelet. På gulvet ved b-stolpen så vil du kunne dytte kabelen videre under panelet og helt bak til bagasjerommet. Mulig dette funker på andre siden også
-
Käfervelle
- -

- Car: T4 Multivan
Ledningsføring..
Takker og bukker! 
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Skjerming
Ikke glem å skjerme kablene, uansett om du legger den i kabelgate eller som enslig svale andre steder i bilen !
Skal du ha kabler til stereo / Multimedia er det enda mere viktig, og sjekk Aftenpostens artikkel om stråling i kjøretøy fra et par (tre ?) år tilbake. Enda en grunn for å skjerme kablene i sin bil
Skriv gjerne inn hva du gjorde og hvor du gjorde det (bilder, mann!) i en artikkel senere, bl.a meg skal ha gjort ting bakover i bilen og da trenger en retningslinjer for ting som går an og ting som ikke går an
mvh,
Yngve S
Skal du ha kabler til stereo / Multimedia er det enda mere viktig, og sjekk Aftenpostens artikkel om stråling i kjøretøy fra et par (tre ?) år tilbake. Enda en grunn for å skjerme kablene i sin bil
Skriv gjerne inn hva du gjorde og hvor du gjorde det (bilder, mann!) i en artikkel senere, bl.a meg skal ha gjort ting bakover i bilen og da trenger en retningslinjer for ting som går an og ting som ikke går an
mvh,
Yngve S