Ledningsføring på T4.

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
Käfervelle
-
-
Car: T4 Multivan

Ledningsføring på T4.

Post by Käfervelle »

Noen som vet om en enkel måte å få lagt kabler bakover fra dash og bak i lasterom i en T4? :?
KMiland

Post by KMiland »

Jeg demonterte plasten på sidene på min og la det bak der. hvis det er mange kabler, og store til feks. bilstereo, så kan man legge dem under bilen og opp igjen. ser det ligger "kabeltrase" der fra før. Bare husk å få gjennomføringene tett igjen.
VW Caravelle T4 2.5 TDI - 1999
vw&saab
-
-

Post by vw&saab »

Jeg la en strømkabel fra batteriet og bakover, den fikk jeg skjult skikkelig raskt ved å dytte den først bak teppet på hjulbuen. Den fikk jeg inn bak dørlista, videre så fikk jeg skjult den bak kanten til innstegspanelet. På gulvet ved b-stolpen så vil du kunne dytte kabelen videre under panelet og helt bak til bagasjerommet. Mulig dette funker på andre siden også
Käfervelle
-
-
Car: T4 Multivan

Ledningsføring..

Post by Käfervelle »

Takker og bukker! :)
Rudeboy
-
-
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666

Skjerming

Post by Rudeboy »

Ikke glem å skjerme kablene, uansett om du legger den i kabelgate eller som enslig svale andre steder i bilen !

Skal du ha kabler til stereo / Multimedia er det enda mere viktig, og sjekk Aftenpostens artikkel om stråling i kjøretøy fra et par (tre ?) år tilbake. Enda en grunn for å skjerme kablene i sin bil 8)

Skriv gjerne inn hva du gjorde og hvor du gjorde det (bilder, mann!) i en artikkel senere, bl.a meg skal ha gjort ting bakover i bilen og da trenger en retningslinjer for ting som går an og ting som ikke går an :wink:

mvh,
Yngve S
Post Reply