Brukte i går nesten fire timer for å få alt på plass.
Var så mye rot siden hyllene var stappfulle med både reservedeler og originaldeler som var demontert.
Ble bedre! All verden hvor mange reservedeler jeg fikk med...

...to generatorer, to Digijet, hele tenningsanlegg med alle kabler, tomgangsreguleringen, vakuumslanger, vannslanger, drosselspjeld, følere og mye mer. Har fire esker full nå.
Dessuten hadde jeg fra før flere innsprøytningspumper til både sug- og turbodiesel.
Har også et sett kjølevannsrør (plast) fra en Diesel Carvelle. Også vannpumper osv....
Skal se om jeg kommer til selge noen deler.
Fikk i hvertfall grunnet begge vindusviskerarmer igjen og etter en viss tørketid fikk jeg lakka dem svart.

Fikk også pakninger "banket" på plass både til skyvedøra og bakluka.
Det bilder tok jeg før det.

Må justere bakluka. Den har på venstre sida mindre avstand til karosseriet enn på høyre.
Hjalp ikke med å flytte skruer med de der plater skruene er skrudd inn som befinner seg i taket. Må se om det er mulig å flytte bakluka ved å løsne hengslene på selve luka.
Har ryddet i bilen i hvert fall. Må få "malt" gulvet og sideveggene før alt annet skal monteres.
Skal se hva jeg klarer i dag etter jobben.
Her oppe er det snø snø snø...sykt!
MÅ ENDELIG FÅ Syncro'en på veien. Det er håpløst med en MB A160 eller en Renault Trafic. Caddy Maxi'en som jeg har som firmabil klarer det stort sett bra, men med bare forhjulstrekk er det likevel et mareritt når man bor på en laaaaaang bratt bakke.