Setebelter til campingbil
Setebelter til campingbil
Hei, jeg har en T3 med Westfalia-innredning og den toseteren i baksetet som hører til, som ikke har nakkestøtter. Nå lurer jeg på om noen har noen tips til montering av nakkestøtter - er det mulig og hvordan kan det evt gjøres? Er litt bekymret for påkjørsler bakfra. Takker for alle tips.
Hilsen Bjørn O. Aspelund
Kjenn etter der hvor nakkestøttene skal stå om du kjenner at det er 2 hull under setetrekket, isåfall kan du trolig bare snitte ut to kryss i trekket og sette i de to svarte plaststyringene som stengene til nakkestøttene skal nedi og deretter sette i nakkestøttene.
På svingstolene bak i Caraten min er det heller ikke nakkestøtter men når jeg kjenner etter så er det to hull her, trolig er det lagt opp til nakkestøtter på alle stolrygger hvor det er brukt samme type ramme som er på forsetene. Hvordan det er på baksetet i en Westfalia vet ikke jeg men kjenn etter.
På svingstolene bak i Caraten min er det heller ikke nakkestøtter men når jeg kjenner etter så er det to hull her, trolig er det lagt opp til nakkestøtter på alle stolrygger hvor det er brukt samme type ramme som er på forsetene. Hvordan det er på baksetet i en Westfalia vet ikke jeg men kjenn etter.
86 Caravelle Carat 112i
--------------------
03 VW Sharan Highline TDI
95 Mitsubishi Galant 1.8Gli
--------------------
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Visst en ser på linken under så var nakkestøtter å få som ekstrautstyr og disse svarte plasthylsene står montert nedi setet på det ene bildet så det skal nok ikke være helt umulig at det kan være noe slags opplegg på disse setene også......skulle en tro
http://vwpix.terlinden.com/prospekte/de ... eite05.jpg
http://vwpix.terlinden.com/prospekte/de ... eite05.jpg
86 Caravelle Carat 112i
--------------------
--------------------
-
Der Postmeister
- -