Ken Randem wrote:Hei
Har du et komplett baksete?
Hilsen Ken Randem
92676922
Må det være i ett spesielt mønster? Har noe stående, men det er eldre seter med de gamle mønsterne.

Ken Randem wrote:Hei
Har du et komplett baksete?
Hilsen Ken Randem
92676922

T499 wrote:Facelift?extremracing.net wrote:har vel ikke grill ramme til 98mod?

spoon wrote:Supert!
Hva skal du ha for en av de "klokkene"?

Det er det dårlig med. Men har opptil flere til gamle fronten, bare å bruke makt så går den på :p resultatet må du ta på egen kappe :pextremracing.net wrote:T499 wrote:Facelift?extremracing.net wrote:har vel ikke grill ramme til 98mod?
jupp

Det er i orden, Send meg en pm så finner vi ut av betaling og forsendelsespoon wrote:1250,- pluss frakten. Er det ok? (1500,- ca totalt)

CaravErik wrote:Hei. Har du motordeksel til t4 med lang front, som det står 2.5tdi på?

Har en haug av seter og paneler og taktrekk. Men ingenting av det er blått desverre. Er grått av interesse da? Kle om bilen isåfall :perjo wrote:Har du et høyre armlene til T4. Gjerne noe i blått. må være ok.
Innredning. Har du noe (baki. blått. 8 seter el. multivan bakre benk til å legge ned). Forslag?

oysts wrote:Har du høyre speil i sort plast med elektrisk styring og varme? Jeg trenger det til en t4 01-modell.
Det har jegkom med bud
Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

Det har jeg. Er det noe særlig forskjell på en fra 94 til 02 egentlig? Har en fra 94 demontert alt skjønner du :pOle1980 wrote:Hei har du vindusvisker motor og overføring forran? (Til 2000 2.5tdi)
Sent from my iPhone using Tapatalk

Hva skal du ha for komplett motor?T499 wrote:Ny bil lagt til i listen!! 99' caravelle 2.5TDI

arildk wrote:Hva skal du ha for komplett motor?T499 wrote:Ny bil lagt til i listen!! 99' caravelle 2.5TDI
5000,- pengerT499 wrote:arildk wrote:Hva skal du ha for komplett motor?T499 wrote:Ny bil lagt til i listen!! 99' caravelle 2.5TDI
Kom med bud, så kan jeg høre med fatter. Han som har bilen