ME lAIK!
Så nå venter vi på AndreasE og ei ny regreim;)

Pass på at du får litt luftsirkulasjon under der, ellers blir det bare mere rust. "Hvordan" er imidlertid et annet spørsmål...casper94 wrote:Takk ! =) Er helt fantastisk å kjøre i finværet med ac/dc på full guffe!
Nå skal jeg begynne med campinginredningen =)
Starter med golvet
Tar smårustet i golvet.
Smører på godt med owatrol
Legge isoporplater i bunn
Derretter mattene så gulvet?
Noe annet en dette jeg burde tenke på når det kommer til å legge gulv?

Kan dette være noe Oettinger greier? De leverte jo større volum på vannbokserne, så kanskje på dieselen også?Renax wrote:
Morsomt vognkort, 1.7TD med 101hk
Mulig det? Vet det er mulig å borre opp til 1.7l, har noen stempler til det ett sted...OddN wrote:Kan dette være noe Oettinger greier? De leverte jo større volum på vannbokserne, så kanskje på dieselen også?Renax wrote:
Står i vognkortet at det er en Syncro. Men med totalt 6 seter? Var kombi inredning.Renax wrote: Morsomt vognkort, 1.7TD med 101hk og tohjulstrekk, må vel gå som ei kule?
Motoren som står nå er JR. "US spec" 1.6TD Golf motor, kun levert uten IC med 68hk.
Sent from my cheapchinaphone using Tapatalk
Det stemmer, den har en Oettinger intercooler. Men som jeg har forstått er den ettermontert. Skal få tatt bilde av dette og lagt det ut i kveld =)OddN wrote:Kan dette være noe Oettinger greier? De leverte jo større volum på vannbokserne, så kanskje på dieselen også?Renax wrote: