Hei, jeg har en 1981 t3 (t25?) camper, en eldre eier frem til 05, bilen ble lagret og tatt ut i 2012 og jeg kjøpte den våren 2013.
Bilen har diverse stensprut/patina etc, men er tilnærmet rustfri, det jeg har funnet er flekk nederspå h dør og en lakkboble på størrelse med en lillefingernegl på h bakskjerm/bue.
Den har fått endel nye deler, nye puter/putetrekk/gardiner/gulv/bordplate/benkeplate etc innvendig.
Utvendig/under har jeg fått bilen polert opp ( patinert bil, dog blank ) TA tech senkesett med tüv 65/45, fondmetal 16" alufelger 8-9" brede, disse er sveiset og borret opp da de kom fra en 911. Disse passer perfekt med et 23 foran og 16 bak, ingen spacere!
Nye speil/grill/div lister/4xfangerhjørner/antenne/dørlommer og pakninger rundt alle dørhåndtak ( ikke montert )
En ny varmepotte, en nyere men brukt, ny eksospotte.
Bensinvarmer er koblet fra siden jeg er noe skeptisk til 33 år gamle pottebrennere.. Den fungerte da jeg testet den ( kun koblet vekk bensintilførsel )
Spørsmålet er hva jeg kan legge ut denne for på finn.no uten å skyte meg selv i foten? det er såpass langt mellom hver gang jeg ser en luftkjølt camper at jeg ikke helt greier å finne en fornuftig pris.
Et bilde ligger under t3 prosjekter.
Trenger hjelp til prissetting.
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: Trenger hjelp til prissetting.
Legg link til prosjektet så er,det,lettere å hjelpe deg. 
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
tomu
- Car: 90' t3 syncro camper, 89' t3 syncro doka
- Phone: 41660523
Hei! veldig kul bil, dog liker ikke senkinga da, men det lar seg vel fikse! er egentlig på utkikk etter en sånn bil, så hvis du kan sende meg flere bilder på mail så hadde det vært fint. og forresten hvor holder du til, kansje jeg kunne kommet å kikket på den. 
Hilsen tomu!
Kan begynne med et bud på 28000kr om den er til salgs...