Her skulle det vært en like kommentar på på den kommentaren
Sent fra min C6903 via Tapatalk
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Fant denne på veien mellom Larvik og Steinsholt
Diesel syncro
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Jeg synes det er mye / mange T-3`r på veien.
Kan fortsette på denne tråden fram mot Jul. For DA er det "Lite T3 på veien".
Eller er det bare meg som seer så mange .
Jeg så en Rød westy høytak med noe parabollignende greier på taket mellom Kristiansand og Stavanger igår... ser en og annen T3 nesten daglig, og gjerne flere om dagen...
På retur Raufoss Måløy i går så jeg bare to, den ene sto parkert og ble sett også på fredag, den andre var en rød med speilfilm på rutene. Så den på avstand tvers over Sjoa, ellers ser jeg ikke så mange i Nordfjord og på Sunnmøre. Heldigvis flere enn jeg ser Fiat Multiplo da.....
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Er vel ikke spotting men passet godt her syntes jeg
TL 1600 Fastback -69
Paul G
Denne fargerike saken står ofte ved Flekkefjord traffikkstasjon/E39.
Denne så jeg på Biltema Kristiansand, kjørt av et voksent par fra Danmark.
Denne støkne og fine luftkjølte 80mod tidligere radiokominunikasjonbil fra Tyskland kjørt av et ungt par hjalp jeg med et drivakselproblem så de kom seg videre.
87 blå 112i Syncro halvpanel decoupler 2 diff full camper.
89 orange Syncro halvpanel diesel.
88 blå Syncro diesel.
79 oransje Golf 1,5 automat
Ops, og en 1995 MB T1N
Etter tips fra T4Jan som hadde møtt disse for to uker siden så fikk jeg først et besøk på Østmarkseteren for å hjelpe til med å få fart på en West diesel.
Og i dag ble det litt hjelp med å etterdra toppen på en fabriksny 1,7l sugediesel (de går ikke fort de derringe sugedieselene, trur til og med en T4 2,4l vil klare å holde følge B-))
Trivelig par, syskon fra Tyskland som er her og sommerjobber ved å rigge på festivaler.
Mye mulig de dykker opp på Drammens treffen neste helg og kanskje på bussfest.
TL 1600 Fastback -69
Paul G