Hallingdalen er nådeløs enkelte steder.. På vei hjem fra fjeltur i 80-90 km/t slår venstre fremhjul så til de grader ned i et hull i veibanen og resultatet er en alvorlig slakk på flere mm i øvre bærekule, og det klikker og klakker verre enn verst
Har googlet litt og funnet dette verktøyet for jobben:
Knakende bra. Presset ut kulene mine uten problemer
Hvis du legger de nye kulene i fryseren noen timer, er det meget lett å få de til å entre hullet, og dette verktøyet presser de på plass som en drøm..
Smør gjerne gjengene før bruk..
jeg har den kennedy "trekkeren" men er litt i tvil om hvordan jeg skal bruke den. Tenker da helst på hvilken av hylsene som fulgte med jeg skal bruke til inn og ut montering av de øvre bærekulene. Har ikke satt meg så veldig inn hvordan avtrekkeren fungerer, så det hadde vært greit med en bilde serie eller lignende fra noen som har brukt denne kennedy avtrekkeren.. Setter virker ellers super solid
boddis wrote:Jeg kjøpte denne men fikk aldri brukt det. Nå har jeg solgt caravellen så hvis noen vil kjøpe den så er det bare å si fra. Jeg bor i Røyken, Buskerud.
Har du link til verktøyet?
Åssen pris tenker du deg for det?
Bor i Vikersund.
Hei. Beklager sent svar. Jeg husker ikke hva jeg betalte for den men jeg tenkte at 75% av nypris er greit siden den ikke er brukt, men kofferten er åpnet. Skal finne ut av det i kveld
Jeg tar 1300 kr for den. Tror jeg betalte 1700 kr.
Jeg prøvde å bruke den, men fikk ikke plass til latmannsarmen på oversiden av bærekula og verktøyet. Da var jeg så lei at jeg ga opp fikk det ordna på verksted.
Jeg har fortsatt de ubrukte bærekulene. Si fra så kan jeg sende bilder av alt sammen.
Kan være interessert i settet om ikke andre er....
Roy alias Amubus
-01 t4 vw PROFILE // BUS, ex ambulanse - Multivan Wannabe
-86 t3 Caravelle
-70 t2 Rico camper
-64 t1 Militærambulanse
Member of RESCUELINERS
Member of Vw Militaria Norway