Stumfilmens tid er ikke oversubwoofer wrote:Du lar bildene tale for seg selv, ser jeg.
Nye episoder kommer snart, nå mangler bare reklamepauser, stay tuned
Stumfilmens tid er ikke oversubwoofer wrote:Du lar bildene tale for seg selv, ser jeg.

subwoofer wrote:Tror det er nesten like mange måter å lufte som det er deler i kjølesystemet.

Ja, små elektriske ting med stooor virkning.HappyT3 wrote:subwoofer wrote: Renset irr og smurte opp med tynn olje.
Denne hadde løsnet under spyling, ikke rart for den var veeeldig slapp i klypa, jeg strammet opp grepet med en tang.
Kabelsko på plass igjen, gadd ikke starte, eller prøvekjøre, sikker i min sak -> årsaken til lavt oljetrykk over 2.000 omdr er funnet, og reparert
Filosofien jeg prøver å følge er i henhold til HDV-IRbcx238h wrote: Gleden er stor når alt fungerer på en motor!Ikje'no perfekt rim, men men

Du har rett, prøveturen ble avsluttet igår, en dagsmarsj i 32grader var avslutning, radiatoren er godkjent for turbrukRenax wrote:Fortsatt på "prøvetur"?
For så langt syd at du opplever 30°C så høres det ut som du er på ferie:-)
Sent from my cheapchinaphone using Tapatalk

Spennende! Istanbul, Tbilisi neste?HappyT3 wrote: ..nå kan vi starte på langturen
Kjørte du "motorveien" Dresden - Praha - Brno?HappyT3 wrote:..det som ikke har løsnet nå løsner aldri.
subwoofer wrote:Hva var premien? Fem liter bensin?
Desverre, Praha-BRNO, pluss Brno-Lednice forkortet levetiden på støtdemperne betraktelig, smertefullt...martins.macs wrote:Spennende! Istanbul, Tbilisi neste?HappyT3 wrote: ..nå kan vi starte på langturen
Kjørte du "motorveien" Dresden - Praha - Brno?HappyT3 wrote:..det som ikke har løsnet nå løsner aldri.

Kan anbefale Istanbul-mocamp. Ikke helt i sentrum men ellers veldig ok sted. Ganske greit å la bilen stå der og ta buss til sentrum.HappyT3 wrote:Er det noen med stabilt internet som kan finne ut om bobil parkeringen i kennedy street (kennedy caddesi) har toalett-anlegg? Istanbul altså. Eller andre muligheter for camper vans?