Den ble nok festet med et snev av sikaflex den også er jeg redd...Alf Torp wrote:Det sitter sikkert fast, men med tanke på at det kanskje en gang skal fjernes igjen... Mm. Skeptisk.
Fint å se at gamlebussen blir tatt vare på!
Den ble nok festet med et snev av sikaflex den også er jeg redd...Alf Torp wrote:Det sitter sikkert fast, men med tanke på at det kanskje en gang skal fjernes igjen... Mm. Skeptisk.

Har tittet litt etter den men ikke veeldig aktivt må jeg innrømme.Bjørnar wrote:Skal vel finnes en prosjekttråd allerede på denne bussen! Ble bom stopp for min del når vi kjøpte hus, men kjenner det begynner å krible i type 2 cellene bakerst i hjernebarken igjen...
Fant den, men bildene var borte.Alf Torp wrote:Har tittet litt etter den men ikke veeldig aktivt må jeg innrømme.Bjørnar wrote:Skal vel finnes en prosjekttråd allerede på denne bussen! Ble bom stopp for min del når vi kjøpte hus, men kjenner det begynner å krible i type 2 cellene bakerst i hjernebarken igjen...

Bare til sammenlikning...Formen på min (afn) er annerledes slik at jeg ikke får peilepinnen i denne posisjon...Ikke sikkert det kommer fram så godt på dette bilde her, men dynamoen er høyere opp på en måte....Det er ingen 'dal' som pinnen kan ligger ned i slik som på din.Alf Torp wrote:Bilde til Nick av peilepinneplassering på Caravellen:

Opp til hver og en, antar jegvwooosh...!!! wrote:Yepp...på min må 'enden' av pinnen bøyes nedover for å være 'synlig' i bakluka..Vurderer å legge den en heilt annen retning...får se.