8,5 og 9,5x19 Porsche Cup og luftsenk..

Rock'n Roll sofa

Jeg har Borbet A felger på min, 8,5x17 ET 13 m/ 235x45x17 dekk forran (stikker ca 1,5 - 2 cm utforbi skjermkant) og 10x17 ET20 m/ 255x45x17 dekk bak (forlenget skyvedørbøyle 6 cm) . PerfektosOddN wrote:Ja, 11tommer er vel noe av det breieste som er mulig på en T3...vwcoach wrote: Feite fine felger
Sitter selv å vurderer om 9x16 er ok eller i breieste laget. Tenkte å ha samme dekkbredde som han har her, 245/45R-16. Det er det papirene ifra Projekt Zwo angir bak.
Akkurat. Ja mine 9x16 et13 kommer ikke lengre ut, og forlenget skyvedørsbøyle har jeg jo liggende, har forresten laget en ny tråd på dette med ulik dekkbredde foran og bak, så jeg fortsetter disse betraktningene der.vwcoach wrote:Jeg har Borbet A felger på min, 8,5x17 ET 13 m/ 235x45x17 dekk forran (stikker ca 1,5 - 2 cm utforbi skjermkant) og 10x17 ET20 m/ 255x45x17 dekk bak (forlenget skyvedørbøyle 6 cm) . PerfektosOddN wrote:Ja, 11tommer er vel noe av det breieste som er mulig på en T3...vwcoach wrote: Feite fine felger
Sitter selv å vurderer om 9x16 er ok eller i breieste laget. Tenkte å ha samme dekkbredde som han har her, 245/45R-16. Det er det papirene ifra Projekt Zwo angir bak.

Får man kjøpt 80/55 fjærene løst?Martin Sandvik wrote:De leverer 55/55 og 80/55
det er alltid et problem med å få disse lave bak samt få noe igjen av kjøreegenskapene

det kan skaffes, men da uten TUVhafse wrote:Får man kjøpt 80/55 fjærene løst?Martin Sandvik wrote:De leverer 55/55 og 80/55
det er alltid et problem med å få disse lave bak samt få noe igjen av kjøreegenskapene

Er som sagt interessert i 80/55 fjærsett!Martin Sandvik wrote:Skal sjekke. Sist så kjøpte jeg de 5 siste settene, så skal spørre.
Flere som ønsker ?

Then I added the Porsche alloys, Classic 2 18X7.5s and 18X10s and lowered it on H&R 70mm springs. It looked good but the ride up front was horrible and on severe bumpers, the tyres caught the arches. I'd cut the bump stops down but it was still bottoming out on them.
I then bought an H&R Cup kit which consists of 55mm H&R Greens and Koni Adjustables. This was the setup I settled on. I could drive it anywhere and the ride was good. It did tend to spin a rear wheel when you tried get fruity with it but this can only be expected when you start fitting stiffer springs etc.

Jeg har 205/60 R16 framme og 225/55 R16 bak... Forskjellen på størrelsen er 0,23%, så det bør ikke ha særlig betydning for høydeforskjellen fram og bak - men ja, jeg er enig i at den virker litt høy... Kanskje det er fordi Subaru-motoren er så lettOddN wrote:Hvilken dekkdimensjon har du på denne... syns den så høy ut bak?