Projekt Zwo har jo disse alternativene i prislistene sine, og kan sist jeg snakket med de (et par år siden) fortsatt levere TÜV-papirer på dette.

h) Dekkene må ha samme dimensjon. På kjøretøyer som originalt er utstyrt med dekk av ulike dimensjoner foran og bak skal størrelsesendringen være lik. Ved endringer utover dette må kjøretøyfabrikantens tillatelse foreligge eller det må foreligge dokumentasjon som nevnt i nr. 6.1 a.

Jeg har Borbet A felger på min, 8,5x17 ET 13 m/ 235x45x17 dekk forran (stikker ca 1,5 - 2 cm utforbi skjermkant) og 10x17 ET20 m/ 255x45x17 dekk bak (forlenget skyvedørbøyle 6 cm) . Perfektos

Det er hans Bluestar jeg har lagt ut bilder av. Hadde ikke fått med meg at de felgene var til salgs...Bugman wrote:Mike har vel noen slike "Keyhole"-felger til salgs....Men ikke så billige, disse!
Men ellers så går det jo å sende ham en PM på FB....(Michael W)...

Fikk den via faks-tjenesten på mobiltelefonen som .pdf. Derfra innom Paint for å lage bilder. Skal sjekke ut om jeg kjenner noen med faks så jeg kan få de ut i originalformat.ducce999s wrote:kan du få lagt ut dem med større bilde/kvalitet/oppløsning slik at det går å lese teksten noe bedre en i de små bildene

http://lle.skynetblogs.be/At the rear there are 10x17" RH wheels w/265/40x17" tyres. In the front there are 8x17" RH wheels w/215x50x17"

Hvor sendte du mail hen for å spørre om slikt? Skulle hatt noen slike papirer i bilen min, ikke at det hjelper så mye at jeg kan reise til biltilsynet, men kan hvertfall gjøre et forsøk på å slippe mangellapp i utgangspunktet...OddN wrote:Drar opp denne igjen. Har nå fått tilsendt originalpapirer fra Projekt Zwo, merket med min bils chassisnr, og med både stempel og signatur.
Så da bør det være en kurant sak å få dette godkjent. Det er altså kombinasjonen 7x16 et23 med 225/50 foran, og 9x16 et13 med 245/45 bak som er aktuell her.
Fant en mailadresse på hjemmesiden deres, men var litt frem og tilbake før jeg fikk de til å sende originalpapirer. De insisterte på å sende med faks først, men det ble for dårlig kvalitet på. Og så forklarte jeg at jeg hadde akkurat ett sånnt felgsett, men manglet papirene for å få det godkjent. Tror ikke det er noen vits å prøve med andre felger og disse papirene...Renax wrote:Hvor sendte du mail hen for å spørre om slikt? Skulle hatt noen slike papirer i bilen min, ikke at det hjelper så mye at jeg kan reise til biltilsynet, men kan hvertfall gjøre et forsøk på å slippe mangellapp i utgangspunktet...OddN wrote:Drar opp denne igjen. Har nå fått tilsendt originalpapirer fra Projekt Zwo, merket med min bils chassisnr, og med både stempel og signatur.
Så da bør det være en kurant sak å få dette godkjent. Det er altså kombinasjonen 7x16 et23 med 225/50 foran, og 9x16 et13 med 245/45 bak som er aktuell her.