Det er ratte som har fått den oppgaven
Blomste havna der etter at jeg hadde klistret ferdig bay'en, trodde det skulle være kulere men bilen er nok litt for ny for blomster

Hehesubwoofer wrote:En land Rover-kusk i sørafrika sa at hvis du trengte stigtrinn var du for gammal. Han var noen-og-seksti.
TakkRenax wrote:Ser helt vilt ut! Klaring over busslusene nå?
Sent from my CATEE CT100 using Tapatalk

Har vært ute å målt littducce999s wrote:Hva har du for høyde nå fra nav til original skjermkant frem og bak, samt Markfrigang
Sent fra min C6903 via Tapatalk

Renax wrote:Vi har masse betongklosser som ligger iveien for å sperre for biler men at busser skal komme forbi. De er typisk 10-15cm høye, og sperrer bare lave småbiler.... var sikkert en halvdårlig spøk, tror du kunne lagt to i høyden og enda hatt klaring;-)
Joda, det har vi også, de har jeg passert med både Skoda Felicia og Golf 2 (uten å ha noen ute for å se, det er juks)4x4syncro wrote:Renax wrote:Vi har masse betongklosser som ligger iveien for å sperre for biler men at busser skal komme forbi. De er typisk 10-15cm høye, og sperrer bare lave småbiler.... var sikkert en halvdårlig spøk, tror du kunne lagt to i høyden og enda hatt klaring;-)
Aaaa da skjønte jeg den![]()
Sånt har vi ikke herher er det gravd hull som akkurat er litt smalere enn det hjula på bussen/lastebielene er brei.

Takk Jørnklystèr wrote:helt rå med hevinga !

Det spørs jo hvor og hvordan har du tenkt å kjøre men jeg ser ikke noe særlig stor behov for oljekjøler i en vanlig 2WD bus. Kanskje litt annerledes med Syncro hvis du har tenkt mye hardt kjøring.4x4syncro wrote:Nå som jeg bygger om til afn, er det nødvendig med oljekjøler? Eller går den nye motoren så kaldt at dette ikke er en nødvendighet