Jeg har noen spørsmål til dere her i forbindelse med min transporter 2.5tdi 102hk.
Kjøpte denne sist uke (min første 102hk) med noe loslitt turbo i, så den er fjernet og bytteturbo bestilt, kommer på torsdag, en K014. Så begynner maset mitt...
Fått det for meg at denne skal skremmes litt og er da på leting etter større dyser, PP 764. HVOR kan jeg få tak i slike ASAP??
Ecconor er utsolgt og uvisst når dem får inn igjen.. Transporteren skal brukes i jobb, så hadde vært veldig fint å fått den på veien fortest mulig..
Hvor anbefaler dere chiptuning til denne? Fått en grei pris fra chipsenter, noen som har erfaringer med dem?
Denne er ombygd ifra automat til manuell, men syntes den har høyt turtall.. Ligger på samme rpm som min 2.4d i samme
hastighet.. Motorkoden er AUF, hvilke kasser passer på denne og er det noen som er høyere giret en andre? Å hvor i huleste finner jeg koden på kassa? Har leita etter denne, men nei... Fersk på disse bilene, så jeg må bare spørre for å få noen svar, ikke alt jeg klarer å finne på det store internettet, ei heller her i forumet enda når jeg som sagt akkurat har kommet meg hit...