Jeg lurer på om noen har vært borti at lys i display for kjøleskap, vann etc er dårlig. Jeg har store vansker med å se hva som står der når det er mørkt.
Har noen vært ute med displayet, og vet om det er løse pærer som eventuelt kan skiftes?
Dårlig lys i midtre display California Coach.
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Re: Dårlig lys i midtre display California Coach.
Skal være blå bakgrunnsbelysning i det LCD-displayet ved kontrollpanelet i taket.
Nå er vel LCD-displays noe "Old School" i 2014 men etter hva jeg minnes den gang jeg svingte loddebolten i datamaskinene mine, så var noe av det første som røyk på nettopp LCD-displayene bakgrunnsbelysningen.
Nå er vel LCD-displays noe "Old School" i 2014 men etter hva jeg minnes den gang jeg svingte loddebolten i datamaskinene mine, så var noe av det første som røyk på nettopp LCD-displayene bakgrunnsbelysningen.
-
Tabbis
- Car: Bil: California Coach Syncro 2,5 Tdi, 2000
Takker for svar!
Vet du om det er mulig å gjøre noe med dette, eller er det så integrert at displayet må skiftes?
Vet du om det er mulig å gjøre noe med dette, eller er det så integrert at displayet må skiftes?
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
LCD-display som jeg kjenner dem er ikke demonterbare, DVs peller du det fra hverandre er det ølak
Det er meget mulig at Güntzl kan ha selve kontrollenheten men jeg tviler på at han har smådeler som f.eks bare en bryter eller LCD-displayet i løsvekt.
Det er meget mulig at Güntzl kan ha selve kontrollenheten men jeg tviler på at han har smådeler som f.eks bare en bryter eller LCD-displayet i løsvekt.