Fekk plutselig opp at remote not connected/programmed når eg skulle låse opp det eg trudde var kun ein tilleggsvarmar.
Er det mulig at eg kun treng ein fjernkontroll til webastoen min? Er type 7H0 815 071 F og er ein T5 2008 1.9 PLUSS
Er det ein plassering eg kan leite etter ein eventuell antenne for å sjekke dette? Mistenker at forrige eigar kanskje har mysta fjernkontrollen og solgt bilen utan?
Webasto fjernkontroll til 7H0 815 071 F VW T5 pluss
-
John_Torvald
- -

Webasto fjernkontroll til 7H0 815 071 F VW T5 pluss
VW Transporter O.Caravelle 06 mod. T5.
Re: Webasto fjernkontroll til 7H0 815 071 F VW T5 pluss
Om den ble levert med parkeringsvarmer fra fabrikk skal den ha kontrollpanel (ur) for varmeren i taket (midt på over frontrute) og ekstra batteri under førerstolen. Evnt sjekk med Møller hvilket utstyr bilen din ble levert med.
Om det er ettermontert er det litt vanskeligere å finne ut av... da må du nesten få noen som har peiling til å se på det. Men første sjekk er å se om det er klistret på en ekstra plastikkantenne (ca 10x2 cm) et sted i kanten på innsiden av frontrute.
Om det er ettermontert er det litt vanskeligere å finne ut av... da må du nesten få noen som har peiling til å se på det. Men første sjekk er å se om det er klistret på en ekstra plastikkantenne (ca 10x2 cm) et sted i kanten på innsiden av frontrute.
Re: Webasto fjernkontroll til 7H0 815 071 F VW T5 pluss
Antenne er ofte på A stolpen, vipp av dekselet og ta en titt.