oppgradere webasto.

Caravelle/Multivan/Transporter 2004 - 2015
Post Reply
frkros
Car: T5 2.5 tdi
Phone: 93231546

oppgradere webasto.

Post by frkros »

Hallo.
Jeg leker litt med tanken på å oppgradere tilleggsvarmeren min til parkeringsvarmer i min T5 2.5 tdi 08mod. Har forstått at dette skal Være mulig. Har forøvrig funnet et sett her. http://www.memo-tec.de/shop/product_inf ... izung.html
Men så stødig i tysk som jeg er så må jeg innrømme at jeg ikke forstår stort. :roll: så lurer på om det er noen her inne som har Vært borti dette. Og om det er noen som vet om dette settet inneholder alt jeg trenger til oppgraderingen :wink:
Eventuelt om noen vet om andre nettsteder som selger dette kittet til en fornuftig pris :mrgreen:
Alle svar mottas med takk :D
NB. Det står på en lapp i døra at det skal Være en thermo top c. Hva nå enn det betyr?
labbetuss
-
-

Re: oppgradere webasto.

Post by labbetuss »

Mange som har gjort dette. Søk og du skal finne. :D

Selv kjøpte jeg fra de du linket til. Har skrevet endel om erfaringer både med den nettbutikken og montering av kittet i en annen tråd her inne. Søk og du skal finne. :D

Du kan finne billigere kit enn det du linket til, f.eks på ebay. Men fordelen med det du har funnet er at det er originalt kit fra Webasto.

Slett ikke vanskelig å montere om du har færre enn 3-4 tommeltotter og er i stand til litt å koble litt elektronikk.
frkros

Post by frkros »

Takk for svar. Søkt litt rundt å lest litt. Tror jeg har forstått greia. Men for å Være helt sikker. Dette settet som jeg linker til her skal passe til en 08 uten climatronick men med ac. Å det er bare elektronikken som skal monteres. Siden sirkulasjonspumpe allerede sitter i tilleggsvarmeren? Ikke noen ekstra komponenter som kreves?
labbetuss
-
-

Post by labbetuss »

frkros wrote:Dette settet som jeg linker til her skal passe til en 08 uten climatronick men med ac.
Ja, så lenge du velger Klimatyp: manuelle Klima.
frkros wrote:Å det er bare elektronikken som skal monteres.
Ja
frkros wrote:Siden sirkulasjonspumpe allerede sitter i tilleggsvarmeren?
Ja
frkros wrote:Ikke noen ekstra komponenter som kreves?
Nei, alt skal være inkludert.
frkros

Post by frkros »

Tusen takk for hurtig å ryddig svar.
Post Reply