Endå ein arbeidsbil.

T3-Prosjekter (Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92)
Post Reply
Tistlo
-
-
Car: plenty
Phone: 97419035

Endå ein arbeidsbil.

Post by Tistlo »

får vel laga ein ny tråd på bilen som har overtatt stillinga som arbeidsbil.
kjøpte i haust ein singelkabin syncro 88model pga planar om å konvertera frå 2.1bensinsluk til diesel for å få redusert litt utgifter..
meininga var ein rask spit-shine for å få bilen på vegen etter at den oransje fare antakligvis ikkje ville passera noko eukontroll utan omfattande arbeid. tida var ikkje på mi sida(har aldri vert,kjem aldri til å bli) og når da nerma seg eu på den oransje var da forstatt ikkje gjort noko med sikaen. rett før jul gjekk da mesta til helvete då eg fekk sleng på dokaen og biltrallo på haukelifjell som medførte at alvorlig inngrep på kontoen samt at eg var utan ein godkjent bil pga da eg nevnte om TID..
so eg såg meg nødt til å låna ein syncro av ein kompis mens da vart igangsatt akutt innsats for å få den nye på vegen.

men for å ta da frå starten av i midten av oktober gjekk turen til Aurland for handel og henting. ein kuriositet er at bilen budde eit steinkast frå der eg handla den oransje doka og sika tidligare.
bilen var utstyrt med ein JX med 99% sansynlig defekt toppakning, dette gjor sitt til at eg valgte å henta med hengar
Image

Image

Image

allerede 10minutt etter at bilen var komt på hengaren var helvete igang. med da samma eg svinga inn på hovedvegen gjekk da eit stort smell og eg såg kun masse gnistrar i speglane. jaudå. hengaren hadde knekt! heile flaket hang kun til draget via vinsjen og eitpar skjeive boltar! kunne medført at heile driten hadde havna utfor vegen og ned i elva.. etter eit omfattande styr fekk eg bilen av og kjørd bort til ein rasteplass. hengaren blei med heim for reprasjon.

Image

Image

Image

pga tidspress vart ikje hengaren klar itide og bilen vart forsøkt henta for eigen maskin. trur eg kom ca 1 mil før motoren kokte i den brattaste tunellen. kompisen slepte bilen til gudvangen og me prøvde å starta den igjen. viste seg at registeret var gått til helvete, so då blei da tauing til voss. når me nerma oss sentrum var da rimlig lite straum igjen på sikaen og kompisen min valgte å slå av lysene på bilen då da var gatelampar. uheldigvis hadde me faktisk hatt ein politibil bak oss omlag 3mil... so då kom blålysa og etter eindel overtalelse gjekk da bra, til tross for at dei meinte bilen var uforsikra, uforsvarlig samt at dokaen min bråkte eindel og at da var for store dekk og for masse rust.. sikaen vart satt igjen og henta dagen derpå.

etter smellen med den oransje vart lånesyncro tilkalla, her er restane etter hengaren samt bilen oppå..
Image

til høgre ser me sikaen står klar for å bli tatt inn i "varmen"
Image

på plass i eit lokale eg fekk leiga meg inn i.
Image

då AAZen eg var tenkt å bruka viste seg å vera skamdårlig blei da plokka fram ein JX som vistnok skulle ha gått kun 120tusen.
Image

igang med tining av bilen, var passert 20blå i desse dagar
Image

eit telt vart ogso satt opp for å prøva å oppnå + grader. var fortsatt 20minus inni lokalet, men teltet var bra greier
Image

Image

her er den gamle morroa komt ut på golvet
Image

og den nye vert påbegynt klargjering
Image

oppdaga defekt tankfeste
Image

Image

Image

Image

Image

girsystemet trengte fullstendig overhaling.
Image

Image

samtlige bremserøyrer var bås
Image

giroljo vart skifta
Image

oljo var ikkje rein men har vert med på verre parykk. ingen klumpar, kun spon.
Image

klar til å ta imot kassa og motor
Image

clutch vart renovert
Image

register skifta
Image

på plass
Image

og oppfyring! nøyaktig 5 dagar etter ankomst i lokalet inkl jobb
Image

med levbart oljetrykk.
Image

i tilleg vart alle øvrige bremsedeler skifta ut, alle slitedeler iforbindelse med motor og dieselsystem. heile kjølesystemet måtte skiftast ut og reingjerast pga tidligare havarert oljekjølar. måtte nøsta opp i eindel elektriske feil + skifta ut ein havarert turbo og eit lass med andre ting eg ikkje kjem på i farten. alt vart gjort i ein periode ei og ei halv veka og då var den i drift :mrgreen:

Image
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tur-Bo
-
-
Car: 2000 t4 syncro
Phone: 46925366

Re: Endå ein arbeidsbil.

Post by Tur-Bo »

Det finnes stunder hvor man ønsker seg en frimerkesamling :-) Pågangsmot mangler du iallefall ikke :-)
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
Renax
-
-
Car: T3 coach 1,6td
Phone: 48355105

Post by Renax »

Hvem har tid til frimerker når man har gamle VW?

Ser jo grei ut denne her:-)

Sent from my Lenovo P780
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

frimerker har eg nok ikje tid til nei. den er ikje so bra karosserimessigt. gått som blikkenslagar bil i sandefjord og idiotane har kledd inn rust med alu dørkplater. lasteplanet er i tilleg godt brukt. so da blir nok litt oppshining etterkvart. har ogso eindel andre planar. blant anna har eg ein 1y motor med lav kmstand som skal inn når eg får ledig tid igjen.
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
OddN
-
-

Post by OddN »

Fin bruksbil. Lurte litt på hvorfor det var aluplater tilsynelatende tilfeldig plassert på siden.
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

dei hadde forsøkt å kamuflera noko rust. men trur dei oppdaga kor stygt da blei og såg seg nødt til å laga like plater på motsatt sida kun for symmetrien sin del, sjølv om da ikje var rust der. merklig opplegg:=)
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Bugman
-
-
Car: DJ, JX 2wd og Syncro