Bilder er bra
Har noen høytallere bl.a liggende, som jeg kunne tenkte meg å bruke

Som du har felt inn foran slik at de spiller lyden ut nede ved beina på passasjerside?stianwang wrote:eg har 6x9 basser under i benken

Last bildene opp på photobucket.com og lim linken inn hervktdaniel wrote:hei jeg har bygget anleg i min transporter men sliter med og legge ut bilder i forumet er det noen som kan hjelpe

Hvor monterte du subben? I en Caravelle er det kanskje bedre plass enn i min treseters Transporter. Jeg spekulerer på en slik sub, nettopp fordi den er så liten. Men allikevel ser jeg ingen annen råd enn å skjære hull i foten til passasjerbenken og montere den stående på kant inni der. Jeg vil gjerne beholde en del av bagasjeplassen under setet. Har det noe å si om høyttaleren peker framover eller sideveis inn mot førersetet, tro?3delta wrote:
Spiller: Kenwood DDX 4015 DAB
Frontsett: Focal Access 165 A1
Bakhøyt: Kenwood KFC-PS 1795
Sub: Kenwood KSC-SW 11
Jeg kjøpte en kraftig aktiv sub og satt den under pasasjersetet. Tror nok du blir mer enn nok fornøyd med en sånn en, og ganske overrasket over hvor godt den spiller! Jeg var veldig skeptisk til å bruke det, men ble positivt overrasketAndersH wrote:Hvor monterte du subben? I en Caravelle er det kanskje bedre plass enn i min treseters Transporter. Jeg spekulerer på en slik sub, nettopp fordi den er så liten. Men allikevel ser jeg ingen annen råd enn å skjære hull i foten til passasjerbenken og montere den stående på kant inni der. Jeg vil gjerne beholde en del av bagasjeplassen under setet. Har det noe å si om høyttaleren peker framover eller sideveis inn mot førersetet, tro?3delta wrote:
Spiller: Kenwood DDX 4015 DAB
Frontsett: Focal Access 165 A1
Bakhøyt: Kenwood KFC-PS 1795
Sub: Kenwood KSC-SW 11

Kall'n wrote: Jeg kjøpte en kraftig aktiv sub og satt den under pasasjersetet. Tror nok du blir mer enn nok fornøyd med en sånn en, og ganske overrasket over hvor godt den spiller! Jeg var veldig skeptisk til å bruke det, men ble positivt overrasketOg enkelt å montere.. hehe..
Takker for svar fra begge.3delta wrote:Subben monterte jeg på et alu-brakett under førersetet. Greit å få den litt opp fra dritt og møkk på guvet i en barnehagebuss =)

Jeg dyttet gjennom et tynt rør og trakk ledningen gjennom vha det. Så nå har jeg ryggekamera! Kjekt.Kall'n wrote:Du må trekke gjennom den "pølsen" der oppe i bakluken. Stikk noe litt stivere igjennom først, f.eks streng.
Smør godt med silikonspray inni der også. Funker helt fint daEr ikke lenge siden jeg gjorde dette.