Alle velutstyrte biler har minst to siders fødselsattest
Interessant betegnelse forresten "Nobel-Code Norge" Det må vel være et dårlig forsøk på å oversette Coach?

Ja ikke sant... Se for deg bilselgeren da bilen var ny: "Du bør absolutt ha en M133 på bilen din. Vi vet ikke hva det er men den er sikkert nødvendig"Tur-Bo wrote:Spesiellt at det er utstyrskoder de ikke vet hva erjeg hadde også et par.

Jo, det er en teori. Kanskje har første eier bestilt velourseter, og så har det blitt avglemt i bestillinga til Tyskland. Kombisetet blir jo uansett montert i Norge, og framsetene er jo enkle å bytte.Tur-Bo wrote:Kan ikke ha blitt byttet i Norge da ? Siden kombibenken ble montert hos forhandler/ importør ? Kanskje de byttet ut frontstolene også ?

Her er det nok for sent for en sånn løsning siden bolten er knekt og det bare stikker ut en liten stuss ut av toppen. Mistenker at den har vært dradd for hardt til, for alle de andre løsnet lett. Denne knakk selv om jeg bare såvidt tok i. Har vært byttet motor for ikke lenge siden så det var litt uventet at den gav etter.Der Postmeister wrote:Slik som noe ala dette (håper linken funker..) er gull verdt. Slipe ned mutterne forsiktig til de kan deles med meisel for eksempel og kastes.
http://www.blackanddecker.no/powertools ... o/KA902EK/
Har reddet mang en pinnebolt for meg.Både privat og i jobbsammenheng

Ja det er en løsning. Har desverre ikke acetylen, men å bruke en torx har berget meg og før. Men enn så lenge stikker det ut såpass at jeg burde få greit tak med wisegrip tang. Prøver det først.112wboxer wrote:kan jo prøve å bore et lite hull innover og deretter slår du inn en torxbit, har reddet meg noen ganger og i tillegg varme med acetylen/surstoff om du har

Det lange filteret passer på en original 112i DJ - med oljekjøler!OddN wrote:Kom på at jeg har glemt å kjøpe oljefilter. Var vel sånn at med de tidlige grenrørene, og 112i med oljekjøler så blir originalfilteret for langt. Hmm, må teste før jeg skrur rørene fast. Typisk at det er langhelg også.