Har behov for bedre lyd og har søkt opp og ned og ikke funnet skikkelig svar.
Har en Caravelle med orginal diskant i dashen og pappbass i dørene.
Hvis jeg bytter de i dashen til f.eks 2-veis og de i dørene til 3 veis, må jeg da trekke nye ledinger?
Jeg ser for meg at det må være en dele filter et eller annet sted og det blir ikke riktig å koble med eksiserende ledinger?
Forslag uten at det koster masse? Torhov har geie priser på Pioneer.
Mens vi er igang med høytaler ledninger, venstre bak (de små ubrukerlige) funker ikke. Må være ledingsbrudd et eller annet sted. Ser at ledninen går videre bakover. Noe som vet hvor den går?
Eller lettere å bare trekke nytt?
Høytaler spørsmål.
Høytaler spørsmål.
Cedric Cornell
Sætre, Buskerud
T4 02-102 TDI Carvelle laaaannng
452000 Km...
Sætre, Buskerud
452000 Km...
-
kennyeh88
- -

- Car: VW Caravelle 2.5 TDI 4 Motion
- Phone: 46656525
Re: Høytaler spørsmål.
Jeg har trekt nye ledninger fra dørene til spiller og lagt focal mellomtone og tweeter der hvor de som har manuell vindusheis.
Sent fra min SM-N910F via Tapatalk
Sent fra min SM-N910F via Tapatalk
Kenneth Thomassen
1999 Caravelle 2.5 TDI Comfortline Syncro (solgt)
2007 Caravelle 2.5 TDI 4 Motion
1999 Caravelle 2.5 TDI Comfortline Syncro (solgt)
2007 Caravelle 2.5 TDI 4 Motion
-
Neergård
- -

- Car: VW Caravelle 2000 comfortline 2.5tdi
- Phone: 917 97 848
Om du legger opp til slik du beskriver, så er det en kanal for dash-høyttaler, og en kanal for dør-høyttaler (som at døra blir bak-kanal)
Funker greit det, men for høyttalere bak må du da ha ekstern forsterker, evt legge dør-høyttalerne på forsterker. Eller alle sammen
Funker greit det, men for høyttalere bak må du da ha ekstern forsterker, evt legge dør-høyttalerne på forsterker. Eller alle sammen
Frode Neergård
2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
Ok, takk.
Blir nok som du beskriver Neergård. Ta bak senere hvis aktuelt.
Da er det å finne høytalere spm passer inn i dørene uten modding. Noen som vet maks dybden?
Blir nok som du beskriver Neergård. Ta bak senere hvis aktuelt.
Da er det å finne høytalere spm passer inn i dørene uten modding. Noen som vet maks dybden?
Cedric Cornell
Sætre, Buskerud
452000 Km...
Sætre, Buskerud
452000 Km...
-
Theodor
- -

- Car: VW T4 -99 kort syncro ex-buss nr.1
- Phone: 93297430
Skal ikke si jeg husker nøyaktig, men det er vel ganske lett å måle? Ta ut det som sitter i, og legg en linjal/vater/"noe rett" over åpningen, og mål. Trekk fra for dørtrekk og gamle kjente, så er du der.
Jeg minnes jeg var igjennom et antall elementer, og endte opp med å "justere" braketten littebitt da jeg holdt på med forrige bilen. Mye som ble for dypt. Var på tanken om å bygge om, men sjefen nedprioriterte den planen. Som vanlig...
Jeg minnes jeg var igjennom et antall elementer, og endte opp med å "justere" braketten littebitt da jeg holdt på med forrige bilen. Mye som ble for dypt. Var på tanken om å bygge om, men sjefen nedprioriterte den planen. Som vanlig...
Mvh Øystein Theodor
99 2,5 TDI Man, 9s kort Syncro
07 Mazda 5
99 2,5 TDI Man, 5s lang kombi (vraket)
Imageshack vil ikke vise bildene mine lenger, men jeg husker ikke hvilke jeg har postet hvor. PM meg, så skal jeg fikse det om noen ikke synes.
99 2,5 TDI Man, 9s kort Syncro
07 Mazda 5
99 2,5 TDI Man, 5s lang kombi (vraket)
Imageshack vil ikke vise bildene mine lenger, men jeg husker ikke hvilke jeg har postet hvor. PM meg, så skal jeg fikse det om noen ikke synes.