Hei
Noen som ved hvordan det blir med eu kontroll etter nye regler hvis man fjerner erg/partikkelfilter ??
Har lest dette skal fjernes fra "hjernen" også, noen i rundt steinkjer-trondhjem som kan klare denne oppgave ??
ERG-partikkelfilter
ERG-partikkelfilter
Claus Simonsen
T5 2009 131 4motion
T5 2007 131
T4 2001 102
T5 2009 131 4motion
T5 2007 131
T4 2001 102
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: ERG-partikkelfilter
Står vel ingen steder at der PÅBUDT med DPF, så slik sett går det vel bra.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Heter EGR (Exhuast Gas Recirculation)
EGR'en trenger du ikke fysisk fjerne, den kan programmeres til ikke å virke istedet.
DPF vurderte jeg å fjerne, men fikk beskjed av en som driver med chipping og ikke fjerne den hvis jeg ikke hadde problemer med det. Du får litt høyere avgasser også.
EGR'en trenger du ikke fysisk fjerne, den kan programmeres til ikke å virke istedet.
DPF vurderte jeg å fjerne, men fikk beskjed av en som driver med chipping og ikke fjerne den hvis jeg ikke hadde problemer med det. Du får litt høyere avgasser også.
-
Hamna
- -

- Car: 2014 VW T5 140 hk
- Phone: Yes, I do have it.
Man skal betale noen hundre spenn ekstra i årsavgift om bilen ikke har partikkelfilter. Jeg regner med at de måler mengden partikler i eksosen ved PKK. Er det for mye blir den ikke godkjent.calfs wrote:Hei
Noen som ved hvordan det blir med eu kontroll etter nye regler hvis man fjerner erg/partikkelfilter ??
Har lest dette skal fjernes fra "hjernen" også, noen i rundt steinkjer-trondhjem som kan klare denne oppgave ??
Det går an å drikke alkohol uten å ha det morsomt!
Hei,
Ta kontakt på PM, jeg kan bistå med dette. EU-kontroll er ikke noe problem når dette blir gjort "håndverksmessig".
Holder til i Trondheim.
Ta kontakt på PM, jeg kan bistå med dette. EU-kontroll er ikke noe problem når dette blir gjort "håndverksmessig".
Holder til i Trondheim.
Har fjernet dpf og programmert bort egr. Gikk rett igjennom EU