T4 California ble lagt ut i dag;
http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... s=70400374
Import. Noen insights på hva det kan koste å få den i stand (girkassa)? Hadde det vært manuell hadde jeg nok kasta med over denne.
T4 California på finn.no
-
STOSSEL
- -

- Car: t4
- Phone: 46554057
Re: T4 California på finn.no
Girkasse bytte er en sak på denne bilen, men den skriker på hjelp etter service.......11 år og mer en 120000km på samme reg reim og vannpumpe.....??
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Spør Mostlyharmless om automatkasser eller google dem.
Dette er en California Coach med det første T4interiøret, dvs det kom et skille på Californiainteriøret mellom 1998 og sommeren 2000. Jeg har en produsert sommeren 2000 og brukermanualen beskriver interiøret for de bilene som så ut som i annonsa du linker til, mens bilen ser ut som California Coach med vippetak gjorde til produksjonsstans.
Som Stossel indikerer kan det ha gått abnormt lang tid før regreim & wasser pumpe har vært byttet. Men det kan også ha blitt gjort uten at det står i serviceheftet, eier burde kunne vite om det er utført eller ikke.
Markise... Å, som jeg ønsker meg markise...
Dette er en California Coach med det første T4interiøret, dvs det kom et skille på Californiainteriøret mellom 1998 og sommeren 2000. Jeg har en produsert sommeren 2000 og brukermanualen beskriver interiøret for de bilene som så ut som i annonsa du linker til, mens bilen ser ut som California Coach med vippetak gjorde til produksjonsstans.
Som Stossel indikerer kan det ha gått abnormt lang tid før regreim & wasser pumpe har vært byttet. Men det kan også ha blitt gjort uten at det står i serviceheftet, eier burde kunne vite om det er utført eller ikke.
Markise... Å, som jeg ønsker meg markise...
Det er synd ingen har funnet en måte å gjøre den automatkassa skikkelig skuddsikker...
Men på den andre siden er det visst rimelig enkelt å bygge om disse til manuell, eller til og med til syncro
Men på den andre siden er det visst rimelig enkelt å bygge om disse til manuell, eller til og med til syncro
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt