Vurderer å kjøpe 17" felger til min VR6. Strever med å finne dekk i 17" dekk med loadindex på mer en 97 til 17". Er det noen som har anbefalt dekkmerke til Ok priser i Oslo Vest/buskerud. Er det noen som også har noe erfaring med Biltema felger??
Arve
Sommer dekk til 17"
kjøp nexxen-dekk....helt greie dekk med nok LI. Sjekk opp www.ciservice.no
jeg anbefaler deg å kjøre på godkjent LI. ikke bare på EU de sjekker, men også på tekn.kontroll. DE liker å plukke ut vare/kasse-biler med "fete"hjul, nettopp fordi mange kjører ulovlig
jeg anbefaler deg å kjøre på godkjent LI. ikke bare på EU de sjekker, men også på tekn.kontroll. DE liker å plukke ut vare/kasse-biler med "fete"hjul, nettopp fordi mange kjører ulovlig
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
LI er viktig når EU skjer på tidlighøsten, spes når det er minibus som sjekkes årlig. Har hørt om tilfeller med avkortning av forsikringspremie ved skadetilfelle pga uregelmessig LI.
Hvilke dim er å anbefale 225/50 17 el bredere?? Dette for å unngå for stor diff i rullediameter i forhold til org.
Hvilke dim er å anbefale 225/50 17 el bredere?? Dette for å unngå for stor diff i rullediameter i forhold til org.
Arve L