Seter fra T4 i en T5?

Caravelle/Multivan/Transporter 2004 - 2015
Post Reply
Gnubel
Car: T4 2004 TDi
Phone: 41219475

Seter fra T4 i en T5?

Post by Gnubel »

Hei! Jeg er en lang mann med kone og tre barn som skal på Europaferie med vår Transporter 2004 modell til sommer'n.
I dag har denne bilen seks seter, tre foran og tre bak, og stål og gittervegg mot bagasjerommet.

Jeg kan ikke sitte behagelig i passasjersetet foran, og det gjør også at det er lite utsikt framover fra baksetet.

Derfor ønsker jeg å montere et enkelt framsete foran. Ideelt hadde det så vært med to seter i bagasjerommet slik at det blir en sjuseter. Det er allerede belter på begge sider bak.

Det var drømmen i korte trekk. Problemet er at det framsetet jeg er ute etter ser ut til å være vanskelig å få tak i.

Er det noen her som veit om man kan bruke sete fra T4 i en T5? De er det antagelig fler av på markedet....

Håper på masse gode svar :)
---------
Lang VW-bruker som vil gjøre bilen enda mer brukervennlig. Ingen mekaniker, men kan finne fram i et pipesett.
kmatis
Car: VW Golf Syncro 1,8 - 95

Re: Seter fra T4 i en T5?

Post by kmatis »

Bump. Lurer selv på dette.
Ønsker å skru ut enkelt passasjer-setet og sette inn et dobbelt. Passer et dobbelt-sete fra T4?
VW Golf Syncro 1,8 Bensin - 1995
VW Caravelle T5 1,9 TDI - 2004
hbeyrer
-
-
Car: 2006 lang Caravelle

Post by hbeyrer »

Sitat Gnubel: "Derfor ønsker jeg å montere et enkelt framsete foran."
Sitat kmatis: "Ønsker å skru ut enkelt passasjer-setet og sette inn et dobbelt."

Burde jo være enkel å løse denne?
Gnubel
Car: T4 2004 TDi
Phone: 41219475

Post by Gnubel »

Det tenkte jeg og. Venter spent på svar...
---------
Lang VW-bruker som vil gjøre bilen enda mer brukervennlig. Ingen mekaniker, men kan finne fram i et pipesett.
Post Reply