Beinplass
-
Rikskringkastingen
- -

- Car: T3 Syncro
Re: Beinplass
Det kan vel høres ut som en fabrikkmontert vegg. Er den bilen bruktimportert eller parallellimportert? I utgangspunktet leverer Møller alle nye T5 varebiler med norskmontert skillevegg fra Suveren rørmøbelfabrikk, med pleksiglass.Renax wrote:Jo, en kollega har stålvegg uten vindu som står jevnt med b-stolpen...
Henrik Engen
'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
Kan godt vere den er bruktimportert ja, men vet ikke...
Sent from my CATEE CT100 using Tapatalk
Sent from my CATEE CT100 using Tapatalk
-
Hamna
- -

- Car: 2014 VW T5 140 hk
- Phone: Yes, I do have it.
Standard!Renax wrote:Ble usikker etter et annet innlegg i en annen tråd, er ikke dette comfortvegg, evt kan noen legge ut bilde av en comfortvegg?
Det går an å drikke alkohol uten å ha det morsomt!
Har akkurat anskaffet meg en 2011 modell T5 med standard vegg. Ser at med mine 189 cm blir det litt trangt... Finnes det noen mellomting av disse to avbildede veggene? Vil helst ikke miste mer plass bak enn nødvendig.
-
einic
- -

- Car: T3 1986 DJ T5 2007 4 MOTION Porsche 914 4 1972
Jeg har 7-seter uten skillevegg og synes også at dash/girstang og nøkler er i veien for høyre kne. Jeg byttet ut T3 med T5 og ble veldig overrasket over det. Forstår godt at det må være veldig trangt med skillevegg. På T5 kunne godt girstanga vært litt lenger over mot passasjersiden og samtidig litt lenger bak. Ellers er det så komfortabelt i Caravellen at jeg kan kjøre hele dagen uten å bli sliten. Veldig behagelig å sitte på en stol og kunne trekke beina inntil seg i blant. Har kjørt Hi Ace også, og der får jeg vondt i ryggen og kramper i beina etter ca en time.
-
Needforspace
- -

- Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
- Phone: 41tonull5391
Etter å ha gått tilbake fra T5 til T4 er det med plass til høyre kne noe som jeg setter mye pris på.einic wrote:Jeg har 7-seter uten skillevegg og synes også at dash/girstang og nøkler er i veien for høyre kne. Jeg byttet ut T3 med T5 og ble veldig overrasket over det. Forstår godt at det må være veldig trangt med skillevegg. På T5 kunne godt girstanga vært litt lenger over mot passasjersiden og samtidig litt lenger bak. Ellers er det så komfortabelt i Caravellen at jeg kan kjøre hele dagen uten å bli sliten. Veldig behagelig å sitte på en stol og kunne trekke beina inntil seg i blant. Har kjørt Hi Ace også, og der får jeg vondt i ryggen og kramper i beina etter ca en time.
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
-
Hamna
- -

- Car: 2014 VW T5 140 hk
- Phone: Yes, I do have it.
Det kan finnes et nesten ubegrensa antall ulike "mellomting". Blir det for ille kan du vel få tak i en spesiallaget vegg som passer ditt formål så bra som mulig. Bare veggen oppfyller kravene kan du ha den som du vil og hvor du vil. Sett den ved C-stolpen, og vips så blir det masse plass i førerrommet!Livar wrote:Finnes det noen mellomting av disse to avbildede veggene?
Det går an å drikke alkohol uten å ha det morsomt!