Hei
I displayet på min Climatronic vises det at viften går på ca halv fart hele tiden når det står på Auto. Skal det være slik?
Skifter jeg manuelt til høyere eller lavere hastighet så fungerer dette fint.
Bilen er en 1999 T4.
Climatronic går på samme hastighet hele tiden på Auto
-
Needforspace
- -

- Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
- Phone: 41tonull5391
Re: Climatronic går på samme hastighet hele tiden på Auto
Min varierer i auto.
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Jeg mener også at displayet skal endre seg etter hvilken hastighet vifta har... Da er det å prøve å feilsøke hva som kan gjøre dette...
-
150-5
- Car: 2001 caravelle 102hk-2003 151hk multivan 7 seter.
- Phone: 97188849
Det kommer an på hvilken temperatur den er stilt inn på. feks. 24C. å det er bare 16 C. i bilen skal vifta gå fortere til 24C er nådd. hvis motoren er driftsvarm.
Også hvis du starter bilen i -5 C. å temp er stilt inn på feks. 22 c. skal vifta gå på lav hastighet i begynnelsen til motor begynner å bli varm., for så øke i hastighet til 22 c. er nådd så "roer" den seg igjen. alså viftehastighet i AUTO varierer med temp... DET GJØR MIN MULTIVAN ivertfall....
Også hvis du starter bilen i -5 C. å temp er stilt inn på feks. 22 c. skal vifta gå på lav hastighet i begynnelsen til motor begynner å bli varm., for så øke i hastighet til 22 c. er nådd så "roer" den seg igjen. alså viftehastighet i AUTO varierer med temp... DET GJØR MIN MULTIVAN ivertfall....
Er slik det skal være ja. Alt annet på Climatronic fungerer så det vel en feil på selve enheten kanskje..