fhl wrote:Jeg har i grunnen lyst på Syncro også. Da faller vel VR6 ut? Jeg kan jo liste opp det jeg har tenkt så langt i rekkefølge fra "skal ha" til "kjekt å ha":
Da har jeg handlet bil. Fikk med alt utenom sperre. 2003 modell med 320000km på telleren. Så får vi se hvordan jeg liker T4. Har lyst til å satse på litt snadder fra Seikel, men jeg får se hva som skjer. Arctic Trucks var ikke interessert i å bidra med noe, så jeg har tatt kontakt med Seikel. Jeg får vel etter hvert lage en prosjekttråd.
Arctic Trucks markedsfører seg som om de skulle bidra med Peter Seikels sortiment, men de deltar ikke - dvs de tar ikke i biler eldre enn hva Møller selv støtter og jeg har en mistanke om at Seikel ikke vet om det (selv om jeg mailet ned korrespondanse mellom meg og AT fra da jeg trodde de skulle kunne utføre det de reklamerer med).
Glem dem, de vil ikke ha dine penger. Gå på Seikel istedet, om du ikke gjør jobben selv
Vi får se hva som kommer ut av det. Seikel ba om chassisnummer, og det har de fått. Jeg synes at det er drøyt å måtte dra til Tyskland for å få jobben gjort, så jeg vil undersøke hva slags muligheter som finnes her i landet først. Et par bilder av bilen hører vel med.
Rudeboy wrote:Du må ikke dra til Tyskland for å få jobben gjort men der nede får du med noen papirer Statens vegvesen skal se, om du skal ha ting godkjent.
Jeg har spurt Seikel om de kan levere de nødvendige papirene, så får vi se hva de svarer.
fhl wrote:Denne gikk visstnok som servicebil for Tine på Voss når den var ny. Merkene etter logoen er der fortsatt.
Frode
Gratulere med kjempebil, kjørte 60 mil i min i går, på mildt sagt vekslende føre, der biler bare seila av vegen, mens t4en, den var stødig som fjell, har kjørt min fra 306-408000, er min foretrukne bil på langkjøring, kos deg med kjempebil.