Har montert nye hovedlykter med angel eyes. Prøver å finne koblingsskjema for å få nærlyset til å være på også når jeg bruker langlys. Noen som vet hvor jeg finner det? Har satt i lengre tid og bladd her nå.
Knut
Kobling av doble hovedlys
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Re: Kobling av doble hovedlys
har du ikke de to messingbroene som skal plasseres i sikringsboksen ved venstre kne ? Du brokobler der det som skal til for å få lampene til å fungere som de skal.
De er avbilda både her på forumet hvor de skal plasseres. Skal se om jeg finner bilde av noe i flyttelasset, men bruk søkefunksjonen her på brokobling, Angle Eyes etc en tid så finner du mest sannsynligvis detta sjøl før jeg finner det som kom med Angel Eyeslampene (som er enkle lamper, men med to reflektorer).
De er avbilda både her på forumet hvor de skal plasseres. Skal se om jeg finner bilde av noe i flyttelasset, men bruk søkefunksjonen her på brokobling, Angle Eyes etc en tid så finner du mest sannsynligvis detta sjøl før jeg finner det som kom med Angel Eyeslampene (som er enkle lamper, men med to reflektorer).
Dersom du skal bruke denne brokoblingen bør du absolutt koble om lysene slik at strømmen som går til lysene i dag blir styrestrøm.
Altså at du henter strøm fra batteriet som gir strøm til lyktene og lysbryter slår rele av/på.
Lysforsterkersett kalles vel dette.
Gjør du ikke dette, risikerer du å brenne opp lysbryteren siden strømmen går via lysbryter. Ved bruk av lysbro, vil du kjøre mere strøm gjennom lysbryteren ved bruk av fjernlys.
Ang lysbro. Du finner link her.
http://t4-wiki.de/wiki/Scheinwerfer

Begge bilder hentet fra T4-wiki
Til elektrikere og pedanter.
Vet at jeg ikke har uttrykt meg feil her ang strøm, men jeg tror folk forstår hva jeg mener.
Altså at du henter strøm fra batteriet som gir strøm til lyktene og lysbryter slår rele av/på.
Lysforsterkersett kalles vel dette.
Gjør du ikke dette, risikerer du å brenne opp lysbryteren siden strømmen går via lysbryter. Ved bruk av lysbro, vil du kjøre mere strøm gjennom lysbryteren ved bruk av fjernlys.
Ang lysbro. Du finner link her.
http://t4-wiki.de/wiki/Scheinwerfer

Begge bilder hentet fra T4-wiki
Til elektrikere og pedanter.
Vet at jeg ikke har uttrykt meg feil her ang strøm, men jeg tror folk forstår hva jeg mener.
2011 Tiguan R-Line
Har VAG COM om du trenger hjelp med feilkoder eller lignende.
---
Tidligere
2002 T4 TDI
1997 T4
Har VAG COM om du trenger hjelp med feilkoder eller lignende.
---
Tidligere
2002 T4 TDI
1997 T4
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
-Er ingen av delene, forsto deg klart. Mener de T4-wikibildene ligger på forumet her, derav mitt tips om å søke.
-
Bussnr.5
- Car: 2.4 1994
- Phone: Nittisjunullsju6920
Et søk på "LASK" gulper opp diverse også...
Mvh
Espen
Mvh
Espen