Så den. Og det er vel speedometeret som mangler et siffer på den, så inntil det motsatte er bevist, så er jeg ikke overbevist om at det er rett km stand.
Men med den prisen da mann.... Da hadde jeg henta meg mye anna gøy fra Tyskland isteden.
Der Postmeister wrote:Så den. Og det er vel speedometeret som mangler et siffer på den, så inntil det motsatte er bevist, så er jeg ikke overbevist om at det er rett km stand.
Men med den prisen da mann.... Da hadde jeg henta meg mye anna gøy fra Tyskland isteden.
Km kan nok stemme.
Men enig sånn ellers.
56 Type 1
69 Type 2
81 luftdoka
87 svart Caravelle
89 Syncro halvpanel
90 Caravelle Coach T3-Society
Hei Åsmund .
Ja for sånn 5 til 7år siden da hadde prisen stemmt.
Men idag må du ut med minst 200000nok eller 20000 Euro for et veldig bra eksemplar av en Bluestar Hannover Edition.
Prisene går opp hvert år og tar ingen ende... .
Men jeg tror nok at denne brannbilen har rette kilometerstanden etter utseende å dømme.
I følge Vegvesen.no så er ikke den KM-standen riktig. Ved siste PKK (30.03.2016) så var den 111 629km.
Hva slags skriftlige garantier de kan gi på at KM standen kun er 12.300km hadde jo vært spennende å vite. Kjørebok etc?
edit: KM-"rekka" hos Vegvesenet kan indikere at det er riktig med så lav KM-stand. Dersom siste siffer failaktig har blitt tatt med ved enkelte avlesninger.
Tidligere eier av 1991 VW T3 Syncro "Sturmwagen"
-hans christian-
HC wrote:I følge Vegvesen.no så er ikke den KM-standen riktig. Ved siste PKK (30.03.2016) så var den 111 629km.
Hva slags skriftlige garantier de kan gi på at KM standen kun er 12.300km hadde jo vært spennende å vite. Kjørebok etc?
edit: KM-"rekka" hos Vegvesenet kan indikere at det er riktig med så lav KM-stand. Dersom siste siffer failaktig har blitt tatt med ved enkelte avlesninger.
Ja her bør det jo følge med kjørebok.
Og som du sier så er det nok "hundremeterstallet" som feilaktig er tatt med ved noen av kontrollene...
CARASYN87 wrote:Hei Åsmund .
Ja for sånn 5 til 7år siden da hadde prisen stemmt.
Men idag må du ut med minst 200000nok eller 20000 Euro for et veldig bra eksemplar av en Bluestar Hannover Edition.
Prisene går opp hvert år og tar ingen ende... .
Tja kanskje ikke helt enig i 200k + men rett før jeg kjøpte coachen snakket jeg veldige med en amerikaner som hadde en Bluestar Hannover Edition tilsalgs på thesamba. Der automat, airconditon, el-vinduer, åpningsbare 3kant vinduer, criuse komtroll +++ var krysset av
Det var tilogmed skinnsyd vw ratt men dette ble trolig gjort av forhandler i USA. Denne kom på med frakt til Drammen på rundt 140k.
Åsmund
T3 Caravelle Coach 1990 Automat
T3 Caravelle Syncro 1991
T1 transporter 1953
T2 transporter 1969