Mener jeg leste her på forumet at man trenger et spesialverktøy når skyvedøra skal av, men klarer ikke finne tilbake det jeg leste.
Noen som har en link eller kanskje vet hva det kalles?
Spesialverktøy til skyvedør?
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: Spesialverktøy til skyvedør?
Skal da vel fint gå an uten noe slikt. De i fylla på Geilo klarte det fint på de første vi leverte med elektrisk skyvedør iallefall...
Men en god kompis er greit å ha, men sjelden de er døpt "Spesialverktøy" , til å støe/løfte og en jekk er kjekt å ha.
Men en god kompis er greit å ha, men sjelden de er døpt "Spesialverktøy" , til å støe/løfte og en jekk er kjekt å ha.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
Lifferton
- Car: -16 2,0/150tdi, 4MO, DSG, Exclusive
Da blir det en helg på Geilo, så slipper jeg tenke mer på saken 
Jeg tror det var snakk om et verktøy til det bakre feste. Er jo ikke skrudd såvidt jeg husker i farten, er vel presset?
Jekk og kompis er lurt ja, tror jeg har begge deler faktisk
Jeg tror det var snakk om et verktøy til det bakre feste. Er jo ikke skrudd såvidt jeg husker i farten, er vel presset?
Jekk og kompis er lurt ja, tror jeg har begge deler faktisk
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Hvis du tenker på rulla, så er den skrudd. Jeg bytta den sjøl nå i sommer som var. Relativt enkelt. Iallefall på min uten elektrisk. Litt mer træl på de med el.
Dekslet over rullegangen må av, og her anbefaler jeg nye klips. Ellers er det et helvete å få på igjen uten å lage bulker i plåten... Den må også av ved å tre den delvis inn i kupeen og opp til taket og så ut. Minst fare for striper og skader på lakken.
Dekslet over rullegangen må av, og her anbefaler jeg nye klips. Ellers er det et helvete å få på igjen uten å lage bulker i plåten... Den må også av ved å tre den delvis inn i kupeen og opp til taket og så ut. Minst fare for striper og skader på lakken.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
Lifferton
- Car: -16 2,0/150tdi, 4MO, DSG, Exclusive
Takk for tips, visste ikke at den plata måtte av. Helt høl i hue at de ikke har en umbrakoskrue på bakre feste på utsiden, slik det er festet foran. Da hadde jobben vært gjort på null komma niks.
Blir et vårprosjekt uansett dette, setter ikke på nye dører bare for å få med siste rest av salt. Bra tips med nye klips, det må jeg få tak i.
Blir et vårprosjekt uansett dette, setter ikke på nye dører bare for å få med siste rest av salt. Bra tips med nye klips, det må jeg få tak i.
Hei! Rullehjulet nederst under terskelen glir (ruller ikke) og har blitt ganske deformert. Døra går også ganske tregt av samme grunn. Må jeg av med hele døra for å skifte dette hjulet?
-72 Vw Boble 1302
-89 Nissan Laurel
-04 Vw Touran
-04 Ford Mondeo
-04 Vw Multivan
-89 Nissan Laurel
-04 Vw Touran
-04 Ford Mondeo
-04 Vw Multivan
-
Needforspace
- -

- Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
- Phone: 41tonull5391
Den delen er satt sammen med to tre skruer i den horisontale delen under plastdekselet. Disse går igjennom ovale huller som samtidig er en del av justeringen. Du må ikke av med døren men den må støttes opp under prosessen for å ikke falle av.
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com