Hvor mye vil du kjøpe min T4 for? 96mod , 2,4D, EU-10/2018

Type 2 T1,T2,T3,T4 og T5
Post Reply
glx-rider
Car: 96 2,4D
Phone: 92690795

Hvor mye vil du kjøpe min T4 for? 96mod , 2,4D, EU-10/2018

Post by glx-rider »

Skal kjøpe ny bil og da har butikken tilbudt seg å ta min gamle i innbytte for 15 000,-.
Tenker det er greit å lufte her om noen tror jeg kan få mer for den ved å selge utenom eller om den kan være interessant grunnet deler.

Dette er en 2,4 D som har blitt benyttet som camper siste året. skyvedør på høyre side med vindu og byttet selve pluggen som holder igjen til metallplugg som ikke brekker ved at man beveger vinduet hardt.
Bilen har uoriginale gardiner montert.

KM sier nesten 365 000, den er EU godkjent til 10/2018 og for 1 år siden på 360 000 ble følgende byttet av forrige eier:begge øvre bærekuler og 1 nedre og 1 styrestag + registerreim ,olje og oljefilter.
I tillegg har bilen nå splitter ny starter og nytt batteri.

Bilen er en kombi, men jeg har montert multivanseter som kan legges til seng i den(samt setebelter), dette er dog ikke godkjent hos NAF, men originalseteraden følger gjerne med om noen vil bytte tilbake.

Bilen er ren og fin inni og har installert pioneerspiller med DAB og bluetooth handsfree.

Bilen selges grunnet at jeg ikke har mulighet til å reparere det som bør fikses før den tas på langtur.
Jeg vet om følgende feil som er "kritiske":
- Håndbrekk kan ikke benyttes da det vil henge seg på fast ( bilen stod stille i hele vinter med brekket på)
- Bremser foran henger litt noe som gjør at jeg ikke kan anbefale å kjøre langt av gangen
- Motoren bråker litt ekstra, har forstått at dette er vanlig på motoren og det ligger fiks på nettet.

Om noen er oppriktig interesserte så kan bilder lastes opp, evt så befinner bilen seg i Oslo om noen vil se den. Interesserte bes melde seg innen ukesslutt da bilen sannsynligvis forsvinner neste uke!
Der Postmeister
-
-
Phone: 99454090

Re: Hvor mye vil du kjøpe min T4 for? 96mod , 2,4D, EU-10/20

Post by Der Postmeister »

Jeg hadde skyvd den avgårde for de 15 uten å blunke. Så slipper du den berømte telefonen"øøøy...det gikk no dritdyrt istøkker her og det må du betale" litt utpå kvelden. ;)
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
Post Reply