Er i bruk nesten daglig

Hva er lufteplater?Der Postmeister wrote:Lufteplatene til å sette i fordørene. Uten tvil.

Aha... de ser jo smarte utDer Postmeister wrote:https://www.vwbusshop.de/epages/GuenzlC ... 255000003F

Disse?Brurud wrote:enn så lenge må det være hook up kit`et til GoWesty for landstrøm, vannpåfylling og citywater. To av mine hook ups var ødelagte, manglet lokk osv.
Dette kitet til gowesty var enkelt og montere, fantastisk passform og kvaliteten virker meget god. Litt dyrt med frakt og mva, men verdt det for min del.
Venter også inn en ARB markise med monteringssett fra Campervan Culture, tror denne kommer til å gi mye glede i tiden fremover også.

Jeg bruker en defakontakt til landstrøm. Diskret plassert bak ved siden av skiltet.Italjohn wrote: Jeg har heller ikke disse på min bil, så jeg har tenkt lit på om jeg skal ta hull til landstrøm om ikke annet![]()
Stemmer, jeg kjøpte hele settet til en westfalia som hadde alle boksene i utg. punktet, men som nevnt var de ødelagte og dårlige. Disse passer rett på, i tillegg er både boksen til vannfylling samt city water boksen i disse med vanlig hageslange kontakt (hann) som gjør fylling og kobling MYE lettere en originale boksene hadde med en sånn jalla skrukobling som var dømt til å lekke. Jeg er meget fornøyd. Det følger tillogmed med "hageslangekobling" med stoppventil, slik at det ikke spruter veggimellom når vanntanken er full og man kobler den fra veggen.Italjohn wrote:Disse?Brurud wrote:enn så lenge må det være hook up kit`et til GoWesty for landstrøm, vannpåfylling og citywater. To av mine hook ups var ødelagte, manglet lokk osv.
Dette kitet til gowesty var enkelt og montere, fantastisk passform og kvaliteten virker meget god. Litt dyrt med frakt og mva, men verdt det for min del.
Venter også inn en ARB markise med monteringssett fra Campervan Culture, tror denne kommer til å gi mye glede i tiden fremover også.
http://www.gowesty.com/product-details.php?id=23582
Jeg har heller ikke disse på min bil, så jeg har tenkt lit på om jeg skal ta hull til landstrøm om ikke annet
Hva gjorde du med 230 volt inntaket? Det er vel en 110 volt kontakt på de fra USA?

Ligner veldig på Fiamma sitt. Finnes både med sånt helt brett og med tynne skinner for en og en sykkel.Brurud wrote:noen som veit hva dette sykkelstativet heter? Jeg kunne tenkt meg dette. Kan jo også stroppe fast bokser med ved osv. i bakpå.

Jeg regner med at både Waeco og andre kjøleboksleverandører også har kjøleskap. Fordelen med en boks er jo at den holder bedre på kulden. I og med at kald luft er tyngre enn varm, så blir kulda værende nedi boksen i motsetning til i kjøleskapet hvor en del av den kalde lufta lekker ut hver gang du åpner... Har ikke så mye å si hjemme i huset ditt, eller i en campingvogn med landstrøm, men i bilen hvor hver eneste watt du forbruker er dyrebar vil det påvirke hvor lenge fritidsbatteriet holder.Italjohn wrote:Tilbake til den opprinnelige tråden.
Disse kjøleboksen dere snakker om finnes vel også som kjøleskap, eller?
Hvor kjøper man slike ting?