Hei.
Ser etter dab radio til min multi 2004. Den har orginalt den kjipe typen med lite display og to skruknotter på hver side.
Bør jeg kjøpe slikt på møller eller kan man ordne slikt selv? Vil fortsatt ha muligheten til å bruke knappene på ratt etter et bytte hvis det går.
DAB RADIO TIL MULTIVAN 2004
DAB RADIO TIL MULTIVAN 2004
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
Re: DAB RADIO TIL MULTIVAN 2004
Har du kommet fram til noe? Jeg ser på en sånn kina-radio fra tereteknik.no, men jeg vet ikke noe om kvaliteten..
-72 Vw Boble 1302
-89 Nissan Laurel
-04 Vw Touran
-04 Ford Mondeo
-04 Vw Multivan
-89 Nissan Laurel
-04 Vw Touran
-04 Ford Mondeo
-04 Vw Multivan
Kan sjå ut som eit bra alternativ, nokon som har erfaring med denne radioen:
http://no.tereteknik.se/VolksWagen-Bil- ... g-multivan
http://no.tereteknik.se/VolksWagen-Bil- ... g-multivan
vurderer en slik selv, men om man går for en rimelig pioneer spiller og dropper navigasjonen, så blir det ikke såå mye dyrere?
tviler at lydkvalitet og brukersnittet er like bra på en slik spiller? eller?
tviler at lydkvalitet og brukersnittet er like bra på en slik spiller? eller?
Veit ikkje noko om kvaliteten, er ikkje alt fra Kina som er like bra. Sikreste er nok ei overgangsrame til 2Din spiller og overgangs adapter for å få rattfunksjoner til å virke. https://bilradiospes.no/produkter/bilst ... s-vwratt01
Jeg vurderte også kinaradio, men slo det fort fra meg etter å ha pratet litt rundt.. Har kjøpt en pioneer spiller med navigasjon gjennom bilradiospesialisten, har bare ikke fått innstallert den ennå. Men jeg vil tro at det er bedre økonomi å kjøpe skikkelig enn noe kina-greier.
-72 Vw Boble 1302
-89 Nissan Laurel
-04 Vw Touran
-04 Ford Mondeo
-04 Vw Multivan
-89 Nissan Laurel
-04 Vw Touran
-04 Ford Mondeo
-04 Vw Multivan
Nå er vel alt av spillere, uansett merke laget i Kina. Vurderer å prøve ein fra tereteknikk eg..
har nå fått forhørt meg litt rundt omkring, klarer ikke finne noen spillere eller kabler som lar meg beholde Dynaudio forsterkeren jeg har.
probleme er at bilen er levert med dynaudio lydpakke.
noen om har forslag, burde jo være rimelig plug and play, mulig skifte forsterker da :/
probleme er at bilen er levert med dynaudio lydpakke.
noen om har forslag, burde jo være rimelig plug and play, mulig skifte forsterker da :/
-
Pølsetyskeren
- -

- Car: 2000 T4 California Coach 2,5 TDI 102 hk
- Phone: 98404254
Har du skjekket merke "Zenec" de har mange radioer som er tilpasset enkle billmodeller og bilmerker. Skal se om jeg finner noe mer informasjon til deg.
Hilsen Ronald
Skal sjekke. Aldri hørt omPølsetyskeren wrote:Har du skjekket merke "Zenec" de har mange radioer som er tilpasset enkle billmodeller og bilmerker. Skal se om jeg finner noe mer informasjon til deg.