Et minimum av lesekyndighet ville vist deg at ting ikke står i mitt vognkort.
Hvorfor ? Fordi jeg konkret har nevnt hva jeg ifm denne tråden savner i mitt vognkort
Men om de på BT vil krangle imot i etterkant, henviser jeg til typegodkjenningene og deres eget register - dét har de ikke med ut på tur når de skal ha tekniske kontroller.
Ut over det anser jeg ikke tyskerbrakka kapabel for fart særlig over 130 km/t for egen maskin, skulle den ligge rundt der sliter det vel såpass på motor og drivverk at jeg ikke ville rulla rundt i den farta.
Så BT får si hva de vil, detta starta på grunn av deres egne kollegers manglende evne til å gjøre jobben sin

Det som "skal stå" oppført i vognkorta er særdeles sprikende fra trafikkstasjon til trafikkstasjon, og de følger ingen norm.
Kjøper dekk på felg i god tro, blir det noe vissvass får de vissvasset sitt i fanget med krav om utbedring. Skulle de data som en utbedring gir vise at jeg har "feil" dekk, vil de måtte ta i mot krav om full dekning dersom jeg må handle meg andre dekk. Dette fordi jeg da har forhørt meg med dem, de ikke svarer - jeg går på Müeller som heller ikke svarer - jeg går på andre T4 Caravelle-eiere og hastighetsindexen, og finner ut at så lav hastighet som Q faktisk kan passe, deretter er det bare å høre med forhandler hva han har tilgjengelig :
Mandan skal sommerdekka være på, så etter Statens Ord skal man legge om søndagen.
Noe som betyr at jeg ikke har tid til å avvente noe svar som aldri kom før dekkskiftedato, tentativt dekkbestillerdagen (idag).
mvh,
Yngve S